facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

15 stycznia 2015

Jak chronię moje włosy przed ciepłem? Organix Argan oil of Morocco


Znalazłam nowy, świetny kosmetyk do włosów, którym oczywiście muszę się podzielić.
Najpierw w skrócie o tym, dlaczego postanowiłam zmienić mój stary spray chroniąc przed ciepłem.


Po prostu miał w swoim składzie (i to już na drugim miejscu) alkohol denaturat.
O alkoholach w składach kosmetyków pisałam tutaj- ten jest w grupie tych złych. Postanowiłam znaleźć coś bez niego.


Organix Argan Oil of Morocco

Postanowiłam zobaczyć, czy coś bezalkoholowego, ale dobrze się zapowiadającego, można znaleźć w drogerii. Trafiłam na arganowy olejek Organix. I muszę powiedzieć, że zrobił sporo dobrego.

Używam go kilka chwil przed prostowaniem włosów (oczywiście można też przed kręceniem czy suszeniem, ale ja nie robię tych rzeczy). 
Nie dość, że olejek po prostu chroni przed uszkodzeniami powodowanymi przez gorące narzędzie, ale też sprawia, że włosy są bardziej lśniące i miękkie. Wyglądają po prostu na bardziej zadbane, więc to idealny kosmetyk dla osób, które mają matowe, suche czy zniszczone włosy.
Na razie zostanę przy tym produkcie. Nie mam ochoty na zmianę!



Olejek kupiłam w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme