facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

17 stycznia 2015

Eyeliner w żelu Rimmel | Kosmetyki




Eyeliner w żelu Rimmel Scandaleyes w kolorze 001 Black
Pędzel Inglot 17TL
Pędzel ścięty Sephora, część zestawu

Już kilka miesięcy temu kupiłam ten eyeliner, ale nie używałam go. Dlaczego? Po prostu nie pamiętałam, że go mam, gdzieś się zagubił w mojej kolekcji. Kiedy go znalazłam postanowiłam po prostu go sprawdzić.
Powiem szczerze, że największą fanką eyelinerów na świecie nie jestem, ale kiedy już mam ochotę na czarną kreskę to wolę żele niż pisaki. Są o wiele bardziej trwałe. Oczywiście ich używanie wymaga praktyki, ale kilka razy i już wiesz, jaki kształt wolisz i jak Ci jest lepiej. 

Eyeliner w żelu Rimmel jest naprawdę dobrym produktem. Pędzelek, który był dołączony do eyelinera (nie ma go tu, wyrzuciłam) był oczywiście do niczego, więc pokazałam tutaj dwa, których ja używam do takich produktów. 

Coś więcej o produkcie- zostaje czarny te kilka godzin, nie blaknie, co zdarza się wielu eyelinerom. Kilka godzin bez problemu wytrzyma na oku, potem może się 'przenieść' pod powiekę, ale nie jest to tragedia, wystarczy przetrzeć chociażby palcem i jest okej. 

Czyli, krótko mówiąc, produkt porządny, polecam. Nie przepłacicie! :)


Produkt znajdziecie w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Koliber (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. Ja już od prawie roku mam ten z Maybelline i jest świetny, a słyszałam że oba są podobne do siebie jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie eyeliner nie jest w sumie potrzebny, bo robię kreski matowym cieniem inglot. Zrobienie kreski eyelinerem graniczy u mnie z cudem:D

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme