facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

13 stycznia 2015

Byłam ostrzegana, czyli ostatni tydzień kuracji z Eveline


Mój pierwszy post (klik) o tej odżywce był raczej pozytywny. Miałam nadzieję na to, że drugi też taki będzie, w planach miałam 6 notek o sześciotygodniowej kuracji świetną odżywką.

Niestety jednak w połowie drugiego tygodnia paznokcie zaczęły mi się niesamowicie łamać. Skróciłam je, ale nie o to mi przecież chodziło! Miały być długie i piękne. Uznałam, że to nie ma sensu i po prostu zmyłam odżywkę. Skoro miała mi łamać paznokcie to może lepiej się jej pozbyć, ale jestem wściekła.

Jedna z Was wysłała mi w komentarzu link do swojej recenzji i powiedziała, że jej też tak połamało paznokcie (link do recenzji). Dziękuję! Przynajmniej wiem, że nie jestem sama!

Teraz po prostu przestanę używać czegokolwiek do paznokci przez tydzień, będę używać dobrych kremów do rąk i to będzie najlepsza kuracja.

Wiem jednak, że na różne osoby ta odżywka różnie działa, więc jeśli komuś zadziałała to w sumie zazdroszczę!

Produkt można kupić (jeśli ktoś nadal ma ochotę) w Rossmannie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

6 komentarzy:

  1. Eh,a jednak...a liczyłam, że może u Ciebie się spiszę.Przykro mi,że u Ciebie się również nie sprawdziła :( spróbuj stosować ją jako bazę pod lakier, tutaj sprawdza się u mnie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta odżywka jest rewelacyjna. Przez długi okres czasu nakładałam żel na swoja płytkę paznokci i były może nie bardzo zniszczone , bo robiłam to sama i nie robiłam sobie krzywdy jak w salonach ale jednak była zniszczona, zatem stwierdziłam, że zaryzykuję i powiem szczerze, że nie wracam do żeli! Używam jej już jako podkład bo skończyłam kurację i uwielbiam ją! Ale słyszałam, że nie każdy może się cieszyć sukcesem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz aby szybko rosły to polecam Regenerum. Ja ostatnio polubiłam też odzywkę z Bell - Vitamin Booster.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam odżywki Eveline jakoś w lato i mnie również zmasakrowało paznokcie - nigdy nie miałam tak złych paznokci jak wtedy kiedy stosowałam ten produkt. Kiedy przestałam problem znikł bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam te odzywke i uzytkowalam dosc dlugi czas. Moje paznokcie naprawde wygladaly o niebo lepiej ;). Potem zaczelam nosic zele i po sciagnieciu i pomalowaniu ta odzywka nie moglam wytrzymac z bolu, tak strasznie mnie piekly. Od tamtej pory nie uzywam juz jej, a dla moich paznokci najlepsza regeneracja okazaly sie hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie ta odżywka sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme