facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

10 stycznia 2015

3 Zimowe Klasyki | Pielęgnacja

Jasne i logiczne jest to, że zimą nasza skóra wymaga szczególnej pielęgnacji. Zamiast bardzo drogich, wyszukanych kremów ja po prostu używam moich klasyków.

Krem Carmex Concentrated Oinment
 W Polsce nie spotkamy się z kremem Carmex w takim formacie, u nas są tylko pomadki tej firmy, które również polecam.
Krem nadaje się do całego ciała i pomaga na miejsca przesuszone oraz nawilża. Jego formuła jest bardzo kleista, nieco przypomina wazelinę, ale pachnie (tak, jak bezbarwna pomadka Carmex) i da się tego użyć jako kremu do rąk, z wazeliną byłoby ciężko. Robię to gdy jestem w domu, po wyjściu na dwór, aby zregenerować skórę. Krem za długo się wchłania, aby mieć go na sobie będąc na zewnątrz.
Używam go do: rąk i ust.

Polecam znalezienie tego produktu po prostu będąc za granicą, ja kupiłam go w USA, ale jest też chociażby w Niemczech.

O tym kosmetyku można już śmiało powiedzieć- klasyk. Nivea Creme, najbardziej uniwersalny krem na świecie, jak możemy przeczytać z tyłu opakowania. Możemy go użyć praktycznie wszędzie, ja najbardziej lubię na nos, policzki i ręce przed wyjściem na śnieg. Te części ciała zwykle najbardziej mi odmarzają, więc muszę je chronić.
W lato ten krem również jest w mojej kosmetyczce, ale używam go głównie do... stóp. Wieczorem smaruję nim pięty, zakładam skarpetki, ściągam rano i są gładziutkie! Nivea Creme to jedna z rzeczy, którą KAŻDA dziewczyna (i nie tylko) powinna mieć.

Wazelina kosmetyczna Vaseline
Dziwi mnie to, że dużo kobiet wazeliny kosmetycznej nie posiada. Spytałam mojej mamy, czy ma- nie miała. Spytałam mojej przyjaciółki czy ma- nie miała. A przecież spore opakowanie na kilka miesięcy kosztuje 5 złotych i potrafi uratować skórę. Ja używam głównie na usta, łokcie i pięty. Poza tym, nakładam ją na noc na brwi i rzęsy- naprawdę szybko je odbudowuje, a cena jest wielokrotnie niższa niż specjalistyczne odżywki.

Krem Carmex jest niestety niedostępny w Polsce
Wazelina Vaseline i krem Nivea znajdziecie w drogeriach np chociażby Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

A Wy co polecacie na śnieg?

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę, że w ogóle jest krem carmex. Ciekawe czy by mi pomógł, bo ostatnio mam strasznie suche ręce i ni diabła nic mi nie pomaga:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio jestem uczulana przez pomadki carmex, więc przerzuciłam się na palmersa, a nawet nie wiedziałam, że oni coś więcej niż pomadki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie klasykiem nad klasykami i najlepszym jest krem Nivea!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme