facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

15 grudnia 2014

Zestawy do 60 złotych | Prezentowy Poniedziałek





W zeszły poniedziałek pokazywałam dwa zestawy, które nie były najtańsze. Dzisiaj zdecydowałam, że przeszukam gazetki drogerii i znajdę kilka propozycji, które bym kupiła, gdybym mogła wydać na prezent mniej niż 60 złotych.



Nie mam ich lepszych zdjęć, gdyż nie kupiłam żadnego z nich (może jeszcze kupię, jeśli o kimś zapomniałam, ale nie wydaje mi się, żebym miała aż tak słabą pamięć).

Przejdźmy do gwoździa programu, czyli samych zestawów, które polecam i które sama mogłabym dostać.

DROGERIE NATURA


Z tej drogerii wybrałam 7 zestawów, w ofercie jest oczywiście znacznie więcej, ale te mi się spodobały.

Jeśli chcecie przyjrzeć się tym i innym zestawom, są w tej gazetce (klik)


HEBE
W Hebe moją uwagę przyciągnął tylko jeden zestaw, ale bardzo lubię ten zapach. Balsamu nigdy nie miałam, ale zapewne pachnie równie pięknie jak woda toaletowa.

Inne zestawy z Hebe zobaczycie w tej gazetce (klik)



SUPER PHARM


Chyba najwięcej i chyba najlepsze zestawy. Spodobały mi się te, ale polecam przejrzenie gazetki, gdyż w tym sklepie jest ich naprawdę sporo (gazetka-klik)


Kupowanie prezentów na święta nigdy nie było takie proste, więc korzystajmy z tego :)

1 komentarz:

  1. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Prezenty świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka pomysłów właśnie w naszej akcji.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme