facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

2 grudnia 2014

Ulubiona szminka w tej chwili- L'Oreal Color Riche | Usta



L'Oreal Riche Serum w kolorze S402 Radiant Orange

Pewnie nie tylko ja tak mam, że czasem pochodzę do mojej szafki z kosmetykami, znajduję coś, czego używałam ponad rok temu i zakochuję się ponownie, obwiniając się, że zapomniałam o tym produkcie na rok. Tak właśnie było z tą szminką. 

Bardzo dobrze nawilża i trzyma się cały dzień (co jest trudne w moim wypadku, bo ciągle coś piję, tu kawa, tam woda). Ma też bardzo ładny zapach- w sumie, nie pachnie niczym konkretnym, ale czasem zdarza się, że kosmetyki zniechęcają swoją wonią, z tym nie ma takiego problemu.
 

Jeśli spojrzałyście na nazwę koloru, pewnie zauważyłyście, że trochę się gryzie ze szminką na zdjęciach, w nazwie jest pomarańczowy, szminka jest czerwona. Jeśli chodzi o to, jak wygląda na ustach to zależy od tego, czy nałożymy dwie warstwy czy jedną, ale wpada w czerwień, nie w pomarańcz. Poza tym, szminka jest połyskująca.

Dostępna w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 

2 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam tej szminki. Wygląda bardzo ładnie. Kolor pasuje na święta :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie odważne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme