facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

30 grudnia 2014

Sylwestrowa impreza | Get Ready With Me

Już jutro ostatni dzień roku, więc pewnie duża część z Was idzie na imprezę, bawić się. Pomyślałam sobie więc nad tym, jak ja bym się pomalowała na tą okazję. Może kogoś coś zainspiruje, a jeśli nie wychodzicie, to i tak zapraszam, bo polecę dużo moich ulubionych kosmetyków.



Baza Benefit Stay Flawless
Podkład Równoważący Inglot w kolorze 26
Puder M.A.C. Blot w kolorze Medium
Róż Benefit Rockateur
Puder brązujący Bourjois w kolorze 52 Peaux mates

Na pierwszym zdjęciu pokazałam moją ulubioną bazę pod podkład w tym momencie, którą naprawdę przedłuża trwałość wszystkich kosmetyków. Oczywiście nakładając bazę lepiej jest pamiętać o tym, żeby nie nałożyć jej po prostu za dużo.
O widocznym podkładzie pisałam już wiele na blogu, dobrze kryje i jest całkiem trwały, więc to byłby mój wybór.
Puder M.A.C. Blot to mój ulubiony, sprawia, że moja skóra się nie błyszczy, co jest bardzo ważne. Nie umiem znaleźć pudru, który by mu mógł dorównać.

Jeśli chodzi o róż, wybrałam przebojowy i dość ciemny Rockateur. Zwykle nie używam go w codziennym makijażu, ale jest świetny na takie okazje.
Puder brązujący Bourjois to po prostu ten, którego używam teraz codziennie, nie potrzebuję zmiany na imprezę.


Kredka do brwi Catrice Eyestudio
Kredka do oczu M.A.C. w kolorze Petrol Blue
Kredka do oczu Sephora w kolorze 09 Girls Night Out
Tusz do rzęs L'Oreal Volume Million Lashes

Cienie do powiek w kremie Maybelline kolory 45-Infinite White i 35-On and on Bronze
Baza pod cienie do powiek Urban Decay
Brokat sypki Sephora

Bardzo ważna część, czyli oczy. Kredka do brwi Catrice to po prostu moja ulubiona kredka do brwi, używam jej praktycznie każdego dnia przez miesiące. Moje brwi się nie przemieszczają, że tak to ujmę- kredka się nie rozmazuje i nie spływa. Jest idealna i na razie nie chcę jej zmieniać.

Proponuję dwie kredki. W codziennym makijażu używam zazwyczaj brązowej, a tutaj pokazuję granatową i złotą. Kolorami na takie imprezy można się bawić, łączyć. Złoty jest bardzo unikalny, ale też piękny.

Tusz Volume Million Lashes po prostu uwielbiam, dwie warstwy wyglądają już bardzo imprezowo, a rzęsy nie są posklejane i nieestetyczne.

Cienie do powiek w kremie Maybelline polecam odkąd ich używam, są bardzo trwałe, a poza tym błyszczą się, co jest pożądane na imprezę.
Użyłabym też bazy pod cienie Urban Decay, to jest najlepsza baza do tego rejonu twarzy jaką miałam kiedykolwiek, ale nie trzeba jej w sumie kupować osobno, bo można użyć normalnej bazy pod podkład i też zadziała.
Brokat sypki to dobra zabawa. Można go nałożyć na powiekę, na usta albo na policzki. Pamiętajcie tylko, żeby za bardzo nie przegiąć!


Szminka Dior Addict w kolorze 797 Stiletto 
Szminka Make Up For Ever Rouge Artist Natural w kolorze N6
Utrwalacz do makijażu Theatric

Kolory szminek za stosowne uznałam dwa. Bordowy Dior i szampański, błyszczący Make Up For Ever. 
Polecam również użycie utrwalacza do makijażu, zapewni nam kilka dodatkowych godzin trwałości naszego makijażu, a o to chodzi.


Kopertówka Furla
Chusteczki do demakijażu Inglot
Szminka i puder: jak wyżej
Próbka zapachu Dior J'Adore
Balsam do ust EOS Blueberry Acai

Takie krótkie i szybkie 'co jest w mojej torebce', edycja sylwestrowa. Wzięłam pod uwagę tylko rzeczy kosmetyczne. Ten jeden symboliczny patyczek może nam uratować życie, kiedy coś się rozmaże. Tak samo chusteczki do demakijażu. Szminka i puder do poprawek, balsamik do nawilżenia ust, gumka do związania niesfornych włosów, a próbkę perfum zawsze mam w swojej torebce.

Cienie Maybelline, tusz L'Oreal, puder brązujący Bourjois dostępne są w Rossmannie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Utrwalacz Theatric dostępny jest w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Podkład i chusteczki Inglot dostępne są w Inglotach i, od niedawna, w Douglasie
Puder i kredka M.A.C. dostępne są w salonach M.A.C. i w Douglasie
Szminka Dior, Make Up For Ever dostępne są w Douglasie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Baza Benefit i róż Benefit, brokat i kredka Sephora dostępne są w Sephorze
Kredka Catrice dostępna jest w Naturze  (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Balsamik EOS i baza Urban Decay: tylko online

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme