facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

14 grudnia 2014

Świąteczny peeling do rąk | DIY






Dawno nie było DIY, więc dzisiaj postanowiłam dodać coś, co jest w sumie rekreacją tego, co już było. Ale z nutą goździków i imbiru.

UWAGA Testowałam ten peeling jako peeling do rąk i nie podrażnił skóry, a wręcz był bardzo przyjemny, o czym jeszcze wspomnę pod koniec przepisu. Nie testowałam peelingu na twarzy!



 

Potrzebne składniki:

  • olej/oliwa z oliwek- wystarczą niecałe 2 łyżki
  • cukier trzcinowy/biały- wystarczą niecałe dwie łyżki
  • kilka szczypt mielonego imbiru
  • kilka goździków

Sposób wykonania jest dziecinnie prosty. Na początku trzeba zmiażdżyć goździki. Ja skruszyłam łyżeczką tylko ich górne części, resztę musiałam wyrzucić.

Potem wystarczy wszystkie składniki wrzucić do miski z olejem i energicznie wymieszać. I gotowe!



 Ja masowałam swoje ręce tym peelingiem przez około 3 minuty, nad kranem, żeby nie pobrudzić otoczenia. Ręce były bardzo przyjemne, takie miękkie, jak to po peelingu. Uważam, że powinno się, chociaż raz na jakiś czas, robić peeling rąk i stóp osobno, nie podczas peelingowania całego ciała. Poza tym, to zawsze jest kilka minut na relaks i odpoczynek (specjalnie dodaję w niedzielę, dzisiaj mamy czas).

Miłej i spokojnej niedzieli :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme