facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

26 grudnia 2014

Skin favourites: 2014 | Projekt Podkład Piątek

To już ostatni piątek w tym roku- szalone, prawda? Pomyślałam, że napiszę dzisiaj raczej przyjemną notkę o przyjemnych produktach, czyli moje ulubione jeśli chodzi o cerę. Podkład, puder, pędzle. Postanowiłam dorzucić też puder brązujący, róż i bazy.

Puder brązujący Kobo Matt Bronzing & Contouring Powder 308 Sahara Sand
Pędzel do pudru brązującego Sephora 46

W 2014 miałam do czynienia z kilkoma bardzo dobrymi pudrami brązującymi. Ten wybrałam jako ulubiony, bo jest bardzo uniwersalny. Nie pachnie, może wyglądać bardzo delikatnie, ale da się budować kolor warstwami, co bardzo lubię. 
Używam od: października

Pędzel Sephora do pudru brązującego to jedyny, którego używam do tego kosmetyku już od miesięcy. Naprawdę przepadam za tym kształtem, jest bardzo wygodny i fajnie się tym konturuje.
Używam od: października

Puder M.A.C. Blot w kolorze Medium
Róż Bourjois w kolorze 15 Rose Eclat

Tak, wiem, że mój puder nie wygląda już najlepiej, ale używam go codziennie i nie chcę go zostawiać. Jest świetny dla osób, które mają cerę ze skłonnością do świecenia się. Utrzymuje podkład w miejscu i matuje. Naprawdę uwielbiam ten puder i nie wiem, gdzie znajdę coś tak dobrego.
Używam od: sierpnia

Róż Bourjois pokochałam nie tylko za kolor, ale za to, jak ładnie prezentuje się na skórze. Aplikacja to przyjemność, bo trudno jest z nim przesadzić i w dodatku pięknie pachnie. Ma naprawdę wiele odcieni, więc polecam sprawdzenie, bo każdy coś dla siebie znajdzie.
Używam od: listopada

Benefit Stay Flawless baza pod makijaż
Benefit Pore Fessional baza redukująca wygląd rozszerzonych porów
Uwielbiam bazy Benefitu. Stay Flawless jest bazą w sztyfcie, ale nakładam ją palcami, gdyż z ilością tego kosmetyku nie powinno się przesadzać. Baza wystarcza na bardzo długo, zużyłam jedną z hakiem przez 12 miesięcy. Nadaje się też jako baza pod cienie do powiek, nie tylko pod podkład.
Używam od: stycznia

Pore Fessional używam dopiero od kilku tygodni, ale bardzo mi pomógł, szczególnie jeśli chodzi o okolice nosa. Teraz ta baza stała się podstawą mojego zwykłego, codziennego makijażu, jest bardzo delikatna, ale działa.
Używam od: kilku tygodni


Podkład Rimmel Lasting Finish w kolorze 100 Ivory
Pędzel Sephora Must-Have Foundation 10
Sephora Daily Brush Cleaner

Podkładów w tym roku testowałam kilkanaście. Ten jest moim ulubionym z kilku powodów. Wybrałam go po prostu patrząc na to, jakie podkłady zużyłam w całości, a takich jest już mniej. Potem wzięłam pod uwagę trwałość i efekt końcowy. Ten wygrał. Zdecydowanie. 
To dosyć sporo, nazwać podkład podkładem roku, więc polecam go z całego serca. Nie kosztuje zbyt dużo, ale efekt jest naprawdę bardzo dobry.
Używam od: września

A dlaczego wyróżniłam ten pędzel? Gdyż jest po prostu prosty. Najzwyklejszy pędzel do podkładu dobrej jakości. Tyle jest mi potrzebne.
Używam od: listopada

Dorzuciłam tu jeszcze sprej czyszczący pędzle, bo biorąc z mojego stojaka pędzle do dzisiejszej notki pomyślałam, że ten produkt też chcę wyróżnić. Nie niszczy, można go używać codziennie, jest prosty w użyciu (wystarczy spryskać pędzel i potrzeć o ręcznik).
Używam od: września

Pędzle Sephora i sprej czyszczący pędzle, a także bazy Benefit dostępne są tylko w perfumeriach Sephora
Puder M.A.C. dostępny jest w sklepach marki oraz w Douglasie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Puder brązujący Kobo dostępny jest tylko w Drogeriach Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Podkład Rimmel i róż Bourjois dostępne są np w Rossmannie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

1 komentarz:

 photo envye.jpg
envye blogger theme