facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

17 grudnia 2014

Puder brązujący Bourjois | Kosmetyki



Puder brązujący Bourjois Delicate De Poudre w odcieniu 52 Peaux Mates

Produkt wizualnie przepiękny, bo przypomina czekoladę. Pachnie również ładnie- co prawda nie czekoladą, ale i tak nie narzekam. Zauważyłam, że większość produktów Bourjois ma przyjemne zapachy, ale to tak swoją drogą.
Najważniejsze jest działanie tego pudru brązującego. Patrząc na opakowanie myślałam, że będzie miał dużo błyszczących drobinek, ale nie do końca. Da się nim konturować i budować kolor warstwami, co jest bardzo dobre, gdyż efekt zależy od tego, co my chcemy osiągnąć. 

Krótko mówiąc, wymarzony puder brązujący. Ma wszystko, czego potrzebuję, a jest go całkiem sporo, więc jestem ciekawa, ile zajmie mi zużycie produktu. Zgaduję, że bardzo długo. 

Stacjonarnie dostępny jest jeszcze jeden odcień, jaśniejszy. W internecie widziałam też jeszcze inne wariacje, ale nie ma po co ich ściągać (i dopłacać za przesyłkę), skoro można dotknąć i kupić w tradycyjny sposób.

Puder brązujący dostępny jest w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. bardzo nie przepadam za kosmetykami które tak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam ideału swojego, to może on nim będzie :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme