facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

31 grudnia 2014

Pudełko BeGlossy: grudzień 2014



Dostałam niedawno grudniowe pudełko beGlossy, to moje pierwsze spotkanie z pudełkiem tego typu. Zapraszam do zobaczenia, co jest w środku!

Nie dostałam tego pudełka od firmy, tylko jako prezent od bliskiej osoby.








Pierwsze trzy produkty:
Aussie 3 Minute Miracle Odżywka dla włosów zniszczonych
Krem nawilżający Amaderm
Suchy szampon Batiste o zapachu Tropical

Cieszę się z tego, że dwa pierwsze produkty są pełnowymiarowe. Kiedyś widziałam tą odżywkę Aussie w drogerii, zainteresowała mnie, ale pomyślałam, że kupię ją innym razem i proszę. Już ją testuję i wstępnie powiem, że jest całkiem niezła, ale bardziej rozpiszę się w notce o niej za kilka tygodni.
O firmie Amaderm nie słyszałam, ale kremy nawilżające zużywam naprawdę szybko, więc zawsze się przyda. A może będzie dobry? Jeszcze nie sprawdzałam.
Suche szampony Batiste bardzo lubię i na pewno przyda mi się miniaturka, do torebki, w podróż.







Cztery Pory Roku Odżywka do regeneracji paznokci i skórek
Maska kompres Dermo Pharma
Regenerum regeneracyjne serum do rąk

O tej odżywce nigdy przedtem nie słyszałam, ale już ją testuję i powiem, że ten pisak jest bardzo wygodny w użyciu. O tym, jak działał opowiem kiedy indziej.

Ta maska mnie ciekawi, bo pojęcia nie wiem, jak zadziała i co to za firma. Przetestuję ją na pewno po locie samolotem, bo wtedy skóra jest przesuszona i widać, czy produkt jest dobry, czy nie.

Reklamy Regenerum swego czasu zaatakowały nas ze sporą siłą. Jestem ciekawa, czy to serum zadziała. Aplikowałam je z 2 razy, powiem, że ma przyjemną konsystencję. O działaniu kiedy indziej. 

Podsumowując, to pudełko beGlossy raczej mi się podoba. Jest sporo produktów, których jestem ciekawa i wszystko mi się przyda, nic nie muszę oddawać.

Korzystając z tego, że to ostatnia notka 2014, udanego przyszłego roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme