facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

24 grudnia 2014

Przetestowałam produkty Benefit! Które kupię w pełnym wymiarze?

W tej (klik) notce opisywałam dwie palety różnego typu jako pomysły na święta, jedną z nich była Beauty Cravings Benefit. Składa się ona z miniaturek kultowych produktów marki. Przez kilka tygodni zdążyłam przetestować wszystko i jestem w stanie powiedzieć, co będę chciała kupić w pełnowymiarowej wersji, a co niekoniecznie.

Puder brązujący Benefit Hoola
Ten produkt jest świetny. Nie ma żadnych błyszczących drobinek, więc fajnie się nim konturuje. Poza tym, da się budować jego kolor i intensywność warstwami. I w sumie tyle wymagam od dobrego pudru brązującego.

Czy jestem zadowolona: tak
Czy planuję zakup pełnowymiarowej wersji: tak



Benefit Pore Fessional Baza minimalizująca rozszerzone pory
Ten produkt polecał już każdy, wiele osób uznaje za absolutną konieczność w swojej kosmetyczce. I jestem też ja, która próbuje go dopiero teraz. Ale absolutnie się zgodzę z tym, że działa świetnie i ja również go potrzebuję. Tyle w temacie.

Czy jestem zadowolona: tak
Czy planuję zakup pełnowymiarowej wersji: tak (i to w dodatku największej dostępnej)

Cienie Benefit (kolory od lewej: It's Complicated; Nude Swings; Quick, Look Busy; Thanks A Latte)
Nie osypują się, nie sprawiają problemu. Podobne kolory mam jednak w innych paletach.

Czy jestem zadowolona: tak
Czy planuję zakup pełnowymiarowej wersji: nie


 Tusz do rzęs Benefit They're Real!
Wielokrotnie już pisałam, że uwielbiam ten tusz. Miałam go wcześniej, teraz się cieszę z tego, że mam tak poręczną wersję. Łatwo jest o efekt wow, faktycznie daje efekt sztucznych rzęs i aplikacja jest niesamowicie prosta.

Czy jestem zadowolona: tak
Czy planuję zakup pełnowymiarowej wersji: tak



Benefit Błyszczyk do ust Ultra Plush Lip Gloss
Pachnie niesamowicie, tak brzoskwiniowo. Nie trzymał się jednak najdłużej i bardzo, bardzo się kleił. Nie przepadam za błyszczykami, ale są takie, które mnie przekonują. Ten jednak do nich nie należy.

Czy jestem zadowolona: nie
Czy planuję zakup pełnowymiarowej wersji: nie

Produkty Benefit dostaniecie w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Chciałabym również życzyć wszystkim moim czytelnikom wesołych świąt! Skupcie się na tym, co najważniejsze i odpocznijcie. 

2 komentarze:

  1. O tej bazie już się naczytałam i naoglądałam, że ho ho ;) Kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ile cudownych rzeczy! Też uwielbiam tusz do rzęs They're Real jest najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme