facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

12 grudnia 2014

Pędzel Sephora Must Have Foundation | Projekt Podkład Piątek



Pędzel do podkładu Sephora Must-have Foundation numer 10

Zdecydowałam, że w tym roku nie będę już testować żadnych podkładów, tylko zużyję to, co zaczęłam. Postanowiłam więc, że do serii dołączę opinie o kilku pędzlach, które mam w mojej kolekcji. 
 
Lubię pędzle marki Sephora. Są lepszej jakości, niż te drogeryjne, ale też nie są w cenach tych najdroższych na rynku.
To jest jeden z najbardziej typowych i podstawowych pędzli do podkładu. Ma zaokrągloną i wąską końcówkę, która ma pomóc w równomiernej aplikacji produktu. I moim zdaniem radzi sobie bardzo dobrze.
Pędzel do podkładu, moim zdaniem, musi być myty najczęściej, więc powinien być wytrzymały, a ten taki jest. Mam go już od kilku miesięcy i na razie nie ma usterek. A aplikacja nim jest szybka i sprawna.
Trudno jest napisać coś o pędzlu, bo zwykle albo jest dobry, albo jest do wyrzucenia. Ten na szczęście klasyfikuję do tej pierwszej kategorii. Gdyby ktoś szukał pędzla lepszego niż drogeryjnego, to polecam właśnie Sephorę. A coś na kształt tego, z zaokrągloną i wąską końcówką, powinna mieć każda kobieta, która używa podkładu.
 
Produkt dostępny jest jedynie w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

1 komentarz:

  1. Jakoś nie przekonują mnie pędzle z Sephory :)

    Dla mnie ten krem na zimę jest idealny. :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme