facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

20 grudnia 2014

Paletka z cieniami L'Oreal Color Riche Les Ombres | Oczy




Paletka z cieniami L'Oreal Color Riche Les Ombres Smoky w kolorze Blue Marinere E6

Miałam ochotę na cienie drogeryjne (bo jednak większość moich jest droższa) i postanowiłam, że spróbuję niebieskich, bo mam niebieskie oczy i lubię to połączenie kolorów. 

Opakowanie (zwykle mówię o opakowaniu, jednych to nie obchodzi, ale ja uważam, że należy wspomnieć i wiedzieć) jest bardzo słabej jakości. Jakbym zrzuciła je na kafelki to prawdopodobnie byłoby w częściach (ale nie planuję sprawdzenia). Pędzelek dołączony do zestawu podobnie, zrobiłam zdjęcia i wyrzuciłam to, bo nasza współpraca nie miałaby sensu.

Cieni jest dosyć mało, ale kolory są bardzo ładne. Biały, który się zawsze przydaje jako baza czy do rozświetlenia wewnętrznych kącików. Niebieskie i granatowe się ładnie uzupełniają, są zimne, więc mi się podobają na zimę. 

Cienie są dobrze napigmentowane i da się nimi pracować. Kolory mi się bardzo podobają, wiec używam. Nie osypują się podczas dnia i podczas robienia makijażu, co jest ważne. Ogólnie polecam, po prostu. Nie jest to jakiś produkt ponadczasowy, ale fajny do poeksperymentowania z kolorami.

Paletka dostępna w drogeriach np Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)


1 komentarz:

  1. Loreal to dobra jakos, niestety ceny sa dla mnie zbyt wysokie. niebieskie to tez nie kolory dla mnie; ale wydaje mi sie ze te paletki maja tez inne kolory, coz moze przy okazji jakiejs promocji sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme