facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

29 grudnia 2014

Nowa nawigacja bloga



Chciałabym zrobić taką notkę organizacyjną, w której chciałabym pokazać całkiem nowy wygląd bloga, jak szybciej znaleźć interesującą Cię informację, kontakt do mnie czy Twitter bloga.


Przede wszystkim polecam korzystanie z górnego paska. 

Klikając na kategorie wyświetlą się tytuły moich stałych serii (będę dodawać, jeśli stworzę nową serię).

W zakładce współpraca znajdują się dwa adresy e-mail, jeden z nich jest dla osób/przedstawicieli firm, którzy chcą nawiązać ze mną współpracę i to jest mój adres, który istnieje od początku istnienia tego bloga.
Drugi adres e-mail jest dla czytelników. Wszystkie pytania dotyczące mnie, bloga, notek, aparatu, którym robię zdjęcia, mojego wieku i tego, co jadłam na śniadanie- tam. :)

Mój adres podaję w mailach.

W górnej części bloga znajdują się też odnośniki do moich portali społecznościowych.
Instagram: biala.koszulka
Twitter: @bialakoszulka

Zapraszam do lajkowania, obserwowania i tym podobnych!


Boczna kolumna z lewej strony jest dosyć jasna i logiczna, znajduje się tam licznik wyświetleń, przycisk do zaobserwowania bloga, popularne posty i takie rzeczy. Polecam jednak korzystanie z labels, bo tam można szybko znaleźć np dobry puder brązujący, bez grzebania w całym blogu.

To w sumie tyle, zapraszam do obserwowania bloga i czytania dalej!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme