facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

6 grudnia 2014

Nawilżający krem do ciała Pupa Mrs. Peggie | Ciało


Dzisiaj taka szybka notka o świetnym produkcie, czyli nawilżającym kremie z ekstraktem z mandarynki firmy Pupa.
Po pierwsze i najbardziej widoczne, opakowanie jest bardzo ładne. Jest to puszka, widzicie na zdjęciu, jak wygląda. Można dodać jako prezent świąteczny, można wykorzystać dla siebie (jak ja, prawdę mówiąc).
Pachnie niesamowicie, faktycznie kojarzy mi się z mandarynkami. Miłe jest też to, że zapach zostaje na skórze wiele godzin. Ja używam tego kremu na noc i zwykle moja pidżama oraz skóra pachną jeszcze rano.
Poza tym, po prostu działa tak, jak powinien działać. A to jest najważniejsze.

Znajdziecie go w Douglasach (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. Również podoba mi się opakowanie! Fajnie ze dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ze składem? Mogłabyś podać? :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme