facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

6 grudnia 2014

Moje Top3 Drogeryjne podkłady roku 2014 | Projekt Podkład Piątek


 Na zdjęciu powyżej (po kolei od lewej) Maybelline BB, Lasting Finish, Podkład Równoważący

W tym roku nie planuję już testowania nowych produktów, gdyż przetestowałam ich już trochę, w grudniu dam sobie spokój i wykorzystam to, co mam. Chciałabym jednak podsumować rok i wybrać moje 3 ulubione podkłady (w tym jeden krem BB, ale muszę go wyróżnić). Z całego serca polecam wszystkie trzy i już planuję, co będę testować w 2015. Jeśli macie jakieś ulubione produkty, które nie pojawiły się na moim blogu to piszcie w komentarzach (nawet jak się pojawiły, to też możecie napisać).

Kolejność przypadkowa!

Inglot Podkład Równoważący
recenzja klik
Używam go już od kwietnia, najbardziej lubię go na wieczór, bo jest trwały, kryje i nie sprawia problemów. Tak ja napisałam w recenzji, z jego konsystencją na początku może być ciężko, ale ja się już nauczyłam i przyzwyczaiłam. I jestem zadowolona!

Maybelline Pure Dream BB 8-in-8 BB Cream
recenzja klik

W tym kroku próbowałam trzech BB i porównałam je w notce, do której hiperłącze zamieściłam powyżej. Dosyć jasno stwierdziłam, że ten jest moim ulubionym. Najlepszy był w lecie, kiedy nie chciałam używać podkładu, ale kondycja mojej cery nie była najlepsza.


Rimmel Lasting Finish
recenzja klik
Mój ulubiony podkład do używania codziennie rano, kiedy wychodzę o 7 i wracam w okolicach 15. Wszystko inne jest w recenzji!

A jakie są wasze ulubione podkłady/BB?
Podkład Równoważący Inglot dostępny w sklepach marki.
Krem BB Maybelline i Rimmel Lasting Finish dostępne są w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. Nie uzywałam żadnego z poroduktów ;/ Ale bardzo mnie kusi Rimmel, szcególnie że zganie mnóstwo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ten z Maybelline nie robi nic :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme