facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

23 grudnia 2014

Marc Anthony Style Straight szampon prostujący włosy | Włosy



Marc Anthony Style Straight Szampon Prostujący Włosy

Lubię szampony prostujące włosy. Moja fryzura łatwo się puszy, a takie produkty pomagają mi to zatrzymać. Jak dobry jest ten szampon?
Po pierwsze, opakowanie wygląda na naprawdę ogromne, ale ma 380 ml, kiedy szampony Nivea (pewnie znacie ich opakowania) mają 400 ml, a wyglądają na o wiele mniejsze. Taki trick producenta.
Po drugie, ten szampon pachnie miętą. Ale nie tak delikatnie, tylko bardzo intensywnie. Kojarzy mi się z tanimi miętówkami, co nie jest zbyt dobre. Na szczęście zapach nie utrzymuje się na włosach.

Zawiera: masło shea, silikony, jedwab 

Jeśli chodzi o działanie to powiem po prostu- bez szaleństw. Nie zniszczył mi włosów ani nic w tym rodzaju, nie mam za co go winić. Ale nie sprawił też, że moje włosy mniej się puszyły. W ogóle nie działał prostująco, mogłabym jedynie powiedzieć, że nawilżał, co też jest całkiem dobre. Nie spełnił jednak swojej podstawowej misji, a po to go kupiłam.

Wielkość opakowania porównywałam do szamponu Nivea, działanie też chciałabym w dwóch zdaniach. Nivea ma swój szampon prostujący Straight&Gloss. Jest 4 razy tańszy, lepiej pachnący i o wiele lepszy.

Style Straight kupiłam w hipermarkecie Real na dziale z kosmetykami (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Nie widziałam go w drogeriach, ale jest w sklepach fryzjerskich.

1 komentarz:

  1. Mam z tej serii maseczke do włosów (oczywiście że do włosów) i też nie jestem zadowolona cenna naprawdę wysoka jak na takie działanie

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme