facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

4 grudnia 2014

Lakiery Rimmel | Paznokcie





Postanowiłam kupić dwa lakiery do paznokci firmy Rimmel. Producent obiecuje, że są one szybkoschnące i wystarczy nam jedna warstwa. Jak jest?

Lakier do paznokci Rimmel w kolorze 613 Midnight Rendezvous (ciemny fiolet)
Lakier do paznokci Rimmel w kolorze 853 Pillow Talk (błękitny)

Zgodzę się z tym, że lakiery są szybkoschnące. To mnie bardzo zaskoczyło, ale minuta faktycznie im wystarcza. Nie mogę się jednak zgodzić z tym, że wystarczy jedna warstwa, bo w ciemniejszym kolorze potrzebowałam dwóch, a w jaśniejszym- trzech.

Zdziwiło mnie też to, że Pillow Talk utrzymywał się na paznokciach dłużej, niż Midnight Rendezvous. Ten drugi, bez top coat'u, utrzymywał się niecały dzień, a błękit- 3 dni. Czytałam na ten temat w internecie i są osoby, które się ze mną zgadzają- inny kolor, inne właściwości. Dosyć dziwne.

Nie czepiam się co do konsystencji i pędzelka, są naprawdę dobre jak na lakiery drogeryjne. Nie żałuję zakupu tych dwóch, a błękit prawdopodobnie zostanie jednym z moich ulubionych lakierów po paznokci w tym sezonie.


Dostępne w większości drogerii np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme