facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

11 grudnia 2014

Krem Estee Lauder Daywear dla kóry normalnej/mieszanej | Pielęgnacja

Estee Lauder DayWear Krem na dzień dla cery normalnej i mieszanej

Obietnice producenta: SPF 15, krem nawilżający, zwalczający pierwsze oznaki starzenia, pomaga w wyrównaniu kolorytu cery, wydobywa blask, sprawia, że skóra wygląda lepiej i młodziej

Moja opinia: to jeden z najdroższych kremów tego typu w mojej kosmetyczce, zwykle wybieram drogeryjne, ale pomyślałam, że czymś te kremy za paręset muszą się różnić od tych za kilkanaście złotych. I nie zawiodłam się.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy miałam niesamowity kompleks jeśli chodzi o moją cerę. Zawsze jak wychodziłam z domu musiałam mieć na sobie podkład albo chociaż krem BB z odpowiednią dawką pudru. Nawet wtedy, kiedy szłam na siłownię czy musiałam tylko kupić kilka podstawowych produktów w sklepie nieznajdującym się w centrum Katowic, czyli mojego miasta.

To może się wydawać bardzo zabawne, ale te krem naprawdę mi pomógł. Już po pierwszym tygodniu zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej cery. Tak jakby zrobiła się młodsza o kilka lat. Świetne nawilżenie pomogło też na trądzik, który stopniowo znika. W ciągu zeszłego tygodnia malowałam się 5 razy, a zwykle jest to 7. Jeśli ktoś nigdy nie miał kompleksu jeśli chodzi o cerę bez makijażu to nie zrozumie, ale jestem pewna, że ktoś wie, jak to jest.

Co do samego kremu, obietnice producenta są spełnione. Dostępny jest on w kilku wersjach jeśli chodzi o wielkość, ja mam bardzo małą, ale gdy już go wykończę, zainwestuję w największą, bo najbardziej się opłaca. Może stać 2 lata, dopiero po tym okresie straci ważność. Poza tym, pachnie ogórkiem- mi się to bardzo podoba, aczkolwiek może irytować niektórych, więc chciałam to podkreślić.
Krem jest BARDZO wydajny, pewnie w jakimś poście w przyszłości dam znać, ile zużywałam to małe opakowanie.

Lubię też po prostu aplikowanie tego kosmetyku, daje takie uczucie świeżości i odświeżenia, które jest najbardziej pożądane rano.

Krótko mówiąc, cudo. Jeśli znacie coś drogeryjnego, co opisałybyście tak, jak ja Daywear, to koniecznie dajcie znać.

Znajdziecie go w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme