facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

3 grudnia 2014

Kobo Matt Powder | Pudry



Kobo Matt Powder Puder Matujący w kolorze 301 Pale Beige

Ostatnio zauważyłam, że kończy mi się mój ukochany puder (M.A.C. Blot, naprawdę polecam), ale zamiast kupowania tego samego postanowiłam, że może poszukam czegoś w drogerii. I jak pomyślałam, tak zrobiłam.
Zdecydowałam się na Kobo dlatego, że ich puder brązujący mnie nie zawiódł, a wręcz stał się jednym z moich ulubionych. Cena, czyli niecałe 20 złotych zarówno za puder brązujący, jak i 'normalny' matujący, również nie straszy. 

Chciałabym najpierw zwrócić uwagę na to, jak porządnie zrobione jest opakowanie produktu. Ma nawet lustereczko, a to się w pudrach drogeryjnych zdarza rzadko. To nie jest najważniejsze, ale miło!
Pudełko pudru brązującego z tej serii możecie zobaczyć w notce tutaj (klik)

Jeśli chodzi o działanie- wydaje się naprawdę delikatny, ale matuje naprawdę dobrze. Co prawda, w bardziej intensywnych dniach przydały się bibułki matujące, ale jestem zadowolona.

W sumie co tu dużo mówić, matuje i to najważniejsze. Jeśli chodzi o mnie- puder może być albo dobry albo zły. I zwykle już przy pierwszym użyciu umiem to 'wyczuć'.
Oczywiście ten nie podrażnił też mojej cery.

Nie wystarczy na rok (chyba, że ktoś jest bardzo oszczędny i używa pudru raz na miesiąc), ale też nie zużywa się bardzo szybko, więc i tak jest powyżej moich oczekiwań za tą cenę.

W komentarzach pod postem o pudrze brązującym Kobo pisałyście, że nie macie jeszcze nic tej firmy. Wiecie, ile tracicie? Naprawdę, spróbujcie :)

Produkty Kobo dostępne tylko w Naturze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)


3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie mam gdzieś blisko Natury ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturę mam bardzo blisko, ale jakoś tam nie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ostatnio w Mac polecili mineralny i nie jestem jakos nim oszolomiona ;/ moe tez poszukam czegos drogeryjnego ;/ twoja propozycja wydaje sie fajna!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme