facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

13 grudnia 2014

Karmelizowana Gruszka Yves Rocher- żel pod prysznic i balsam do ciała | Pielęgnacja






O tym, że te dwa produkty posiadam dałam wam znać kilka tygodni temu w haulu (kliknij tutaj, jeśli chcesz zerknąć na ten haul)
Teraz już ich używam i mogę powiedzieć kilka słów (na zdjęciach leżą, więc wygląda, jakbym ich miała jeszcze bardzo dużo, ale tak naprawdę zużyłam już około połowy obydwóch produktów).

Yves Rocher Pear Caramel Body Lotion
Yves Rocher Pear Caramel Shower Cream

Krótko mówiąc, cieszę się, że je mam i polecam kupienie, gdyż jest to świąteczna edycja limitowana.

Nie da się za bardzo rozpisać o mleczku do ciała czy żelu pod prysznic. Te zostawiają skórę gładką, miękką i zadbaną. Walorem, które je wyróżnia jest zdecydowanie zapach. Pokochałam karmelizowaną gruszkę. Kupując te produkty nie spodziewałam się tego, że aż tak mi się spodobają. Po długiej kąpieli z tym żelem moja łazienka również nim pachnie, co jest bardzo przyjemne. Z tym zapachem niewątpliwie będą mi się kojarzyć tegoroczne święta.

Będą w sklepach jeszcze kilka tygodni, więc naprawdę polecam zakup. Nie kosztują majątku, a wystarczą na dłuższy czas ze względu na swoją pojemność. I ile przyjemności sprawiają!

Dostępne w Yves Rocher (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. Widziałam tę serię, ale nie skuszę się - ten zapach mi bardzo nie odpowiada:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy kosmetyków YR to zazwyczaj głowny atut :) Wąchałam te gruszki i przepięknie pachną faktycznie:)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme