facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

27 grudnia 2014

Jak sprawowały się dwa drogeryjne lakiery? Essence i Catrice





Lakier do paznokci Catrice (złoty)
Lakier do paznokci Essence Colour & Go (czerwony)

Postanowiłam wypróbować dwa drogeryjne lakiery. Zwykle moje produkty do paznokci kupuję w perfumeriach, ale uznałam, że popróbuję czegoś innego.

Lakier Catrice, czyli ten złoty, sprawdził się bardzo dobrze. Ma piękny kolor, miałam go na paznokciach całe święta i nie tylko. Dwie warstwy pokryte top coat'em trzymają się bez żadnej skazy około 4 dni, co jest bardzo dobrym wynikiem. Potem zaczyna się ścierać, a mnie niesamowicie drażni poodpryskiwany lakier, więc go zmywam po upływie tego czasu. Nie mniej jednak, jestem zadowolona i prawdopodobnie sięgnę jeszcze po lakiery do paznokci tej marki.

Jeśli chodzi o lakier Essence, jestem na nie. Kolor wygląda całkiem ładnie, ale odpryskiwał się w tym samym dniu, w którym go nałożyłam, nawet po kilku godzinach. W sumie ten lakier nie wymaga większego komentarza, po prostu mi się nie sprawdził.

A może na Was działały inaczej? Jakie są wasze ulubione lakiery z drogerii?

Te dostępne są w Naturze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. lakiery z essence u mnie odpryskują jeszcze w ten sam dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam lakierów Catrice, ale Essence faktycznie nie sprawują się za dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme