facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

2 listopada 2014

Wykończone produkty: październik 2014 | Wykończone


Nowa seria na moim blogu dotyczyć będzie produktów, które już zużyłam. Co mi się podobało? Czy kupię je ponownie?

Szampon do włosów farbowanych Aussie Colour Mate Shampoo
Szampon bardzo ładnie pachniał, nie obciążał i nie przetłuszczał, ale też jakoś widocznie nie pomagał włosom zniszczonym farbowaniem. Raczej nie kupię ponownie w poszukiwaniu czegoś lepszego, ale nie odradzam.

Krem do rąk Eveline Extra Soft
Kiedyś już go opisywałam na blogu (kliknij, aby zobaczyć moją notkę o tym kremie) i moją opinię podtrzymuję. Świetny krem, na pewno kupię ponownie!

Żel do mycia ciała Yves Rocher Organic Raspberry
Wygodny, bo w sporym opakowaniu wystarczającym na dość długi czas, ale niezbyt podobał mi się zapach- dostałam go w prezencie, więc to nie mój wybór. Moim zdaniem pachniał bardzo chemicznie, nie wiem, czy wszystkie owocowe żele tak mają.

Maseczka oczyszczająca Avon Planet Spa Dead Sea Facial Mud Mask
Naprawdę dobra maska, świetnie oczyszczała, używałam jej kilka razy w tygodniu i prawdopodobnie zdecyduję się na nią jeszcze raz.

Krem nawilżający do twarzy Sephora Instant Moisturizer
Chyba najszybciej wchłaniający się krem nawilżający, jaki miałam. Mnie nie podrażnił, miał bardzo delikatną konsystencję, która nie przeszkadzała podkładowi. Miał wszystko, czego wymagam od kremu na dzień. Prawdopodobnie kupię ponownie, ale w w większym opakowaniu.



Ziaja pomarańczowe masło do ciała
Ładny zapach, szybko się wchłaniało, ale nie nawilżało wybitnie i w sumie mnie nie zachwyciło. Produkt z kategorii przyjemnych, ale niezbyt wartych ponownego kupienia. Szkody jednak nie robił.

Maska do włosów Vanilla Kallos
Maskę opisałam już tutaj. Prawdopodobnie kupię ją, albo inną tej marki, ponownie.

Puder transparentny Kryolan 
Bardzo wydajny, wystarczył na miesiące. Poza tym, po prostu świetny. Długotrwale matował i utrzymywał podkład 'w miejscu'. Myślę, że nadaje się dla każdego. Na pewno kupię ponownie!


Szampon Aussie, krem Eveline, masło Ziaja znajdziecie w Rossmanie (kliknij, aby przejrzeć magazyn)
Żel Yves Rocher kupicie w sklepach marki (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Maska Kallos jest dostępna w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 
Krem nawilżający Sephora jest oczywiście w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 
Maska Avon, puder Kryolan- niedostępne w sklepach stacjonarnych, znajdziecie je online

4 komentarze:

  1. chcę przetestować tą maskę Kallos :) obserwuję, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten puder, polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczkę z Avonu znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme