facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

8 listopada 2014

Wiśnowy peeling do ust | DIY


Uznałam, że za mało dbamy o usta. No bo ile z nas je peelinguje? Ja, szczerze mówiąc, nie robię tego regularnie, a powinnam. Poprawia to ich wygląd, a nawet sprawia, że łatwiej się nakłada szminkę. Peeling ust powinno się wykonywać 1-2 razy w tygodniu, co, postanowiłam sobie, zacznę już od tego tygodnia. I jak postanowiłam tak właśnie zrobiłam, tylko, że zamiast kupować gotowego, wykonałam go.

Potrzebne rzeczy:
pudełko + 1 łyżeczka oleju/oliwy z oliwek

1 łyżeczka cukru trzcinowego (ale biały też będzie w porządku)

wiśnie- moje są mrożone, ale zaraz je rozmrożę; pamiętajcie, że jeśli nienawidzicie wiśni, mogą to być inne owoce!

jedna łyżeczka miodu


Kiedy mamy już wszystkie składniki, możemy zaczynać zabawę.



Najpierw należy zmieszać ze sobą cukier trzcinowy, oliwę i miód. Napisałam w przepisie, że potrzebna jest łyżeczka cukru czy tłuszczu, ale na zdjęciach widzicie po łyżce stołowej tych produktów. To jest mój błąd przy kreowaniu przepisu, za bardzo się rozpędziłam, łyżeczka jak najbardziej wystarczy- ja, pozostałościami, bo nie dałam rady wszystkiego wmasować w usta, zrobiłam sobie peeling dłoni.







Potem należy rozmrozić owoce (chyba, że Twoje są rozmrożone) i zmiażdżyć je widelcem. Tak naprawdę do tego peelingu wystarczyłoby rozmiażdżenie jednej wisienki, ja zrobiłam to z dwoma.
Wiem, wiem, na moim zdjęciu ze składnikami była cała miska owoców, ale to znowu mój błąd z rozpędu, tyle wiśni nie jest potrzebnych.

I gotowe! Peeling najlepiej jest zużyć od razu. Należy masować nim usta, potem zmyć resztę i najlepiej posmarować wargi grubą warstwą kremu nawilżającego (chociażby zwykłego Nivea Creme). I robić taki mały rytuał przynajmniej raz w tygodniu.

Znowu mówię to, o co mam tak wiele pytań- żaden z tych składników nie drażni skóry. Tak naprawdę nie ma zbyt wielu rzeczy, które codziennie wrzucamy do żołądka, a położone na skórze sprawiają problem.

Miłego weekendu!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł. Może skorzystam :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme