facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

18 listopada 2014

Volume Million Lashes L'Oreal | Tusze do rzęs



Dzisiaj chciałam napisać coś o tuszu, którego ostatnio używałam, czyli Volume Million Lashes firmy L'Oreal.
Maskara ma być przede wszystkim pogrubiająca, nadająca objętości. Kupiłam ją, bo właśnie takiej potrzebowałam. Nie miałam jeszcze nigdy bezbłędnego tuszu do rzęs z drogerii. Ale to przed tym produktem, bo moim zdaniem jest wręcz fenomenalny.
Wystarczy jedna warstwa i rzęsy prezentują się świetnie. Dwie są już imprezowe. Nie muszę spędzać za dużo czasu aplikując produkt. Ja osobiście bardzo nie lubię samego momentu nakładania tuszu, ale ten jest zabawnie prosty, a efekt jest świetny. Jeśli ktoś szuka dobrej maskary pogrubiającej, polecam wypróbowanie tej.
Warto też dodać, że się nie kruszy, nie odbija na powiece w ciągu dnia. Po kilku godzinach w mieście wygląda tak samo, jak rano.

Produkt dostępny np w Rossmanie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę), Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę), Kolibrze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
A może komuś się nie sprawdziła? Dlaczego?

2 komentarze:

  1. Mi strasznie skleja rzęsy, nie robi z nimi nic poza tym. Nie rozumiem jej fenomenu, ale fajnie, że większości dziewczyn się sprawdza. Znalazłam jej już zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest najlepsza ze wszystkich których używałam :).

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme