facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

29 listopada 2014

Ulubione: Listopad 2014 | Ulubione

Naprawdę lubię pisanie notek o moich ulubionych kosmetykach miesiąca, nawet nie wiem czemu. Dzisiaj zapraszam na wydanie listopadowe, gdyż miesiąc już się kończy.

Na początku kilka rzeczy, o których są osobne notki.

Odżywka do włosów w sprayu Dove  Nie będę się rozpisywać, zapraszam na notkę tutaj.

Tusz do rzęś Volume Million Lashes L'Oreal Notka tutaj :)

Róż Bourjois w kolorze 15 Rose Eclat Kliknij tu!


A teraz kilka słów o produktach ze zdjęcia wyżej.
Utrwalacz do makijażu Theatric
Mydło antybakteryjne Siarkowa Moc

Ten utrwalacz jest drugim w moim życiu, ale jest zdecydowanie lepszy, niż ten, którego używałam dotychczas. Produkt naprawdę pozwala makijażowi 'być na twarzy' cały dzień i przedłuża trwałość nawet beznadziejnych kosmetyków. Oczywiście nie należy używać takich produktów codziennie, ale na imprezę- czemu nie?

Mydło antybakteryjne trochę wysusza, ale jeśli nie masz cery suchej- naprawdę pomaga z trądzikiem. Poza tym, produkt jest świetny, jeśli masz problem z trądzikiem na plecach, na ramionach czy na dekolcie.

Yves Rocher kremowy żel do kąpieli Jardins de Monde Coffee BeansTen żel pojawił się już w moim haulu (kliknij)i szczerze pokochałam jego zapach. Nie widać tego, bo opakowanie leży, ale zużyłam już większość produktu. Podoba mi się też to, że po użyciu pod prysznicem, cała moja łazienka pachnie.


Bielenda Peeling cukrowy do ciała Azja imbir & kardamon
Bardzo pięknie pachnie i robi swoją robotę. Jest też naprawdę wydajny, ja peelingi zużywam o wiele szybciej, niż ten!


Odżywkę Dove, róż Bourjois, utrwalacz Theatric, peeling Bielenda, tusz L'Oreal znajdziecie w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) czy Naturze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Żel Yves Rocher znajdziecie w Yves Rocher (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

1 komentarz:

  1. Mam ten zel pod prysznic kawowy i właśnie dzisiaj będę go używać po raz pierwszy, jak na razie wiem, że zapach ma powalający. Już od dawna jestem ciekawa tego peelingu imbirowego z Bielendy. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme