facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

3 listopada 2014

Tusz do rzęs Revlon Photoready 3D Volume | Kosmetyki


Dzisiaj napiszę kilka słów o moim najnowszym tuszu- Revlon Photoready.

Obietnice producenta:
Nowy kosmetyk ze znanej już linii PhotoReady to tym razem mascara nadająca rzęsom maksymalną objętość - pod każdym kątem i zapewniająca niezwykle wyraziste i efektowne spojrzenie. Tusz zawiera unikalną formułę wzbogaconą w elastyczne polimery i specjalny żel, które pogrubiają rzęsy tworząc efekt 3D. A dzięki precyzyjnej szczoteczce ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, mascara podkreśla każdą rzęsę z osobna, nie skleja ich, nie tworzy grudek i się nie kruszy.
Efekt: rzęsy stają się o 100% grubsze i bardziej gęste.


Moim zdaniem, zbyt kolorowe obietnice. 
Prawdą jest to, że tusz wydłuża, ale u mnie za bardzo nie pogrubia. Na początku myślałam, że to tusz wydłużający, ale po przeczytaniu obietnic producenta byłam nieco zbita z tropu. 
Muszę też troszkę ponarzekać na szczoteczkę. Trochę dziwnie to zabrzmi, ale zachowywała się różnie, czasem chciała ze mną współpracować, innym razem niezbyt. Na ogół jednak nie jestem zadowolona z jej działania. 
Tusz się faktycznie nie kruszy, ale gdzie ten efekt 3D? Tusz działa tak, jak wydłużający- i to z niższej półki. 

Mi się ten produkt nie sprawdził, ale czytałam różne opinie i są osoby, u których działał rewelacyjnie. Mimo to, jeśli ktoś nigdy nie miał, nie polecam ryzykowania.

Produkty Revlon są dostępne w Douglasie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)   
Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 
I w wybranych Rossmanach (kliknij, aby przeglądnąć magazyn) 


Miałyście? Może u Was lepiej podziałał, niż u mnie :)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam tusze z Essence i od lat nie kupuję już tuszy droższych niż 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj to zdecydowanie go nie kupię, skoro taki z niego średniak. Dodatkowo preferuję raczej takie które dodają objętości, także zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme