facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

13 listopada 2014

Top 5 kosmetyków do 100 złotych | Top


Postanowiłam zrobić kilka małych rankingów, w których będę pokazywała moje ulubione kosmetyki w danym zakresie cenowym- dzisiaj do 100 złotych. Są to kosmetyki, które absolutnie uwielbiam, nie żałuję ich zakupu, używam ich codziennie albo bardzo często i ratują mi życie.




Puder MAC Blot Pressed Powder // równe 100 zł
Błyszczyk MAC Tinted Lipglass w kolorze Pink Nouveau AC2 // 78 zł
Kredka do oczu MAC w kolorze Teddy // 74 zł

W kosmetykach MAC da się szybko zakochać. Właściwie wszystko, co posiadam tej firmy, jest bezbłędne. Chciałam wyróżnić jednak te 3 rzeczy.
Puder Blot to NAJLEPSZY puder prasowany, z jakim się spotkałam (długo myślałam o napisaniu tych słów, ale to prawda). Bardzo lekki, ale daje świetny, matowy efekt, a o to mi chodzi. 

Błyszczyk MAC ma śliczny kolor i trzyma się na ustach bardzo długo (jak na błyszczyk rzecz jasna, szminki są trwalsze). Jeden z nielicznych błyszczyków, które nie irytują mnie tym, że się kleją.

Kredka do oczu tej marki trzyma się bardzo długo. Lubię mieć porządną brązową kredkę, bo takiej używam najczęściej. Przed tą miałam Chanel, nieco droższą koleżanką, ale MAC wygrywa. Teddy wytrzymała mój płacz, gorące lato, siłownię.


Tusz do rzęs Benefit They're Real! Mascara // 99 zł

Tego tuszu można nienawidzić i można go też kochać, nie ma nic pomiędzy. Ja należę do miłośniczek. Przemawia do mnie efekt sztucznych rzęs. Jedyny tusz, którym wystarczy mi jedno pociągnięcie i mogę wyjść. To był mój pierwszy tusz do rzęs, więc teraz bardzo krytycznie patrzę na każdy produkt- ten zawyżył mi oczekiwania.



Kredka do oczu Lancome w kolorze Curaco // 18 Euro
Kredka, która może wszystko. Jeśli chcę, zrobię nią delikatną kreskę, ale jeśli mam ochotę na więcej, rozetrę ją (odpowiednim pędzelkiem) jak cień do powiek. Mam niebieskie oczy, a ja lubię duet niebieski+niebieski, więc dla mnie kolor jest świetny.

Produkty MAC dostępne w salonach marki i w Douglasie *kliknij, aby zobaczyć gazetkę*
Tusz Benefit dostępny w Sphorze *kliknij, aby zobaczyć gazetkę*
Kredka Lancome- moja jest akurat niedostępna w naszym kraju, ale inne tej marki, równie dobrej jakości- w sklepach wymienionych powyżej :)

3 komentarze:

  1. Ja z kolei ten tusz raz kocham a raz nienawidzę. Mam go drugi raz i właśnie mi wysycha po mału, więc teraz go nienawidzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz Uwielbiam :)
    Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jesli chodzi o " They're Real" jestem wlasnie pomiedzy! ;p haha nie moge powiedizec ze go nienawidze,a le za cud tez go nie zunaje, jest taki sobie, a ze kupilam to czasem uzywam :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme