facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 listopada 2014

Revlon Colorstay vs Rimmel Lasting Finish | Projekt Podkład Piątek

W dzisiejszym Projekcie Podkład Piątek porównuję moje dwa ulubione- Rimmel Lasting Finish i Revlon Colorstay.
W zeszłym tygodniu porównywałam Lasting Finish z podkładem Inglot (x) i dzisiejsze porównanie będzie na tej samej podstawie, pod tymi samymi względami.

Trwałość: ciężko stwierdzić, ale minimalnie Colorstay. Testowałam je tak jak w poprzednim porównaniu, połowa twarzy tym, połowa drugim.

Krycie: Colorstay, to pewnie zasługa konsystencji (o czym zaraz), ale tak właśnie było.

Łatwość aplikacji: Rimmel LF. Jego konsystencja jest lżejsza, bo Colorstay jest bardzo ciężkim podkładem, łatwo w nim o efekt maski.

Którym z nich wolałabym aplikować nie mając pędzla? Lasting Finish. Colorstay ma za ciężką konsystencję i, nie mogąc go dobrze rozsmarować, mógłby wyglądać strasznie.

Lepszy zapach? Lasting Finish. Tak jak mówiłam tydzień temu, rimmelowskie podkłady świetnie pachną, co jest dziwne, bo przecież nie muszą.

Lepszy do skóry wrażliwej, suchej + tłustej? Colorstay, gdyż ma osobną linię do cery suchej i tłustej.

Dłuższa ważność? Remis. Obydwa mogą leżeć 24 miesiące.

'Wydobywanie podkładu': Lasting Finish. Produkt Revlon nie ma pompki, tylko szklany pojemnik, z którego trzeba wylać podkład, co często jest zgubne.

Gama kolorów: Colorstay ma aż 17 kolorów!

_______________________________________
Podkłady to zbyt osobista rzecz żeby stwierdzić, który jest lepszy. Każda z nas ma inną cerę i każdej coś innego będzie pasować. Ja jednak, z czystym sumieniem, mogę polecić obydwa.


Colorstay dostępny jest w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 
Lasting Finish dostępny jest w większosci drogerii np Rossmann  (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)czy Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)




3 komentarze:

  1. Mam podkład z Rimmel,ale niestety nie trafiłam z kolorem, zastanawiałam się nad Revlonem ale wydobycie z tubki podkładu zajęłoby wiecej czasu niż jego aplikacja. Ogólnie jestem zadowolona z krycia ale musze używać go z innym jaśniejszym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CS to moj niekwestionowany ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rimmel Lasting Finish to obecnie mój podkład numer jeden.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme