facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

28 listopada 2014

Podkład Zero Niedoskonałości Yves Rocher | Projekt Podkład Piątek



Ostatnio w Projektach Podkład Piątek porównywałam ze sobą podkłady, które już opisywałam, a dzisiaj, po kilku tygodniach, wreszcie oceniam coś nowego. Kupiłam raczej niepopularny podkład marki Yves Rocher z ciekawości, bo akurat byłam w tym sklepie.

Yves Rocher Podkład Zero Niedoskonałości



Podkład ma przede wszystkim kryć, jak sama nazwa wskazuje. Producent obiecuje trwałość 14h.

Trwałość 3,5/5
Nie zachwycił mnie, najkrócej mówiąc. Po około dziesięciu godzinach już bardzo się ścierał, ale nadawał się, jak wychodziłam na 6 godzin bądź krócej. Świetnie za to wyglądał po użyciu utrwalacza, kolor bardzo dobrze pasuje do mojej cery i tedy wytrzymywał nawet więcej niż obiecane 14h.

Krycie 5/5
Jak na jego konsystencję (o czym zaraz), krył świetnie i ku temu nie mam zastrzeżeń. 

Konsystencja 4/5
Przy pierwszym użyciu byłam przerażona, gdyż kilka pierwszych pompek produktu to była, dosłownie, woda w cielistym odcieniu. Jeśli ktoś kupi podkład to nie przerażajcie się pierwszymi jego pompkami, używajcie dalej. Potem konsystencja jest już 'normalna', ale jednak nieco rzadsza niż w innych produktach co, moim zdaniem, jest dobre, gdyż nakładając mniej możemy więcej!

Czy produkt jest wart swojej ceny? Tak
Czy kupisz ten produkt ponownie? Nie wiem, myślę, że tak. Ale na pewno nie żałuję tego, że się skusiłam!

Produkt dostępny w Yves Rocher (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, ale skoro kryje to z chęcią bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. 6h trwałości jak na podkład to moim zdaniem super trwałość. Osobiście nie wierzę w te 12h, 24h trwałości... Może nie wstrząsnęłaś skoro była woda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pamiętam o podstawach nakładania produktów ;)
      Mnie osobiście 6h nie zadowala w 100&, 8 jest super :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię YR, ale jeszcze nie miałam żadnego podkładu:) Chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten podkład i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jedna z przedmówczyn lubie YR, ale podkladu nie mialam, za to mialam puder - chyba anwet z tej samej serii i byl bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony podkład, szkoda tylko, ze nie omawiasz składu, bo pudełko wyrzuciłam, a ostatnio zainteresowałam się doniesieniami na temat szkodliwości dwutlenku tytanu.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme