facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

14 listopada 2014

Podkład Równoważący Inglot vs Lasting Finish | Projekt Podkład Piątek






Dzisiaj w Projekcie Podkład Piątek porównam ze sobą dwa podkłady, o których już pisałam.
Do dzisiaj recenzowałam po prostu po jednym produkcie w każdym tygodniu (wszystkie recenzje możecie przejrzeć klikając tutaj),  ale nie mogę w każdym tygodniu opisywać podkładu, muszę mieć czas, żeby je sprawdzić i pisać rzetelne recenzje. Pomogę więc w wyborze, może ktoś się zastanawia, co jest bardziej dla niego!


Który wygrywa w jakiej kategorii?

Trwałość: szczery remis. Próbowałam tego tak- jedną połowę twarzy malowałam Podkładem Równoważącym, drugą Lasting Finish. Buzia zaczęła wyglądać niekorzystnie po jakiś 10 godzinach dosyć męczącego dnia (bez fixerów ani baz pod makijaż), ale żadna połowa twarzy nie wyróżniała się od drugiej, obydwa podkłady miały podobną trwałość, więc to nie jest wyznacznik wyboru pomiędzy tą dwójką.

Krycie: Rimmel Lasting Finish. Obydwa bardzo dobrze kryły, nie da się ukryć, ale podczas aplikowania ich tego samego dnia zauważyłam, że Lasting Finish kryje minimalnie lepiej.

Łatwość aplikacji: Rimmel LF. Zdecydowanie. Ja już przyzwyczaiłam się do aplikacji Podkładu Równoważącego, ale jego konsystencja jest dosyć ciężka i może (nie musi) być trudna do rozprowadzenia.

Który z nich wolałabym aplikować nie mając pędzla? Podkład Równoważący Inglot. Jego konsystencja przypomina krem, ciężko jest zrobić nim smugi palcami.

Lepszy zapach? Rimmel LF. To dziwne oceniać zapach takiego produktu, ale podkłady Rimmel naprawdę fajnie pachną (najlepiej chyba jednak Wake Me Up). 

Lepszy do skóry wrażliwej, suchej + tłustej? PR Inglot. Może fakt, że wybrałam go do skóry suchej i tłustej, ale on po prostu robi mniej szkód, jest bardziej przyjazny dla skóry. Jedynie cerze normalnej i być może mieszanej nie zrobi to w sumie różnicy.

Dłuższa ważność? Rimmel LF (24 miesiące). Podkład Równoważący może poleżeć 12 miesięcy. Ale bądźmy szczere- która z nas miała jedno opakowani podkładu tak długo?

'Wydobywanie podkładu'- w sumie, remis. Lasting Finish ma pompkę, na Podkład Równoważący trzeba nacisnąć, ale trzeba byłoby być bardzo zdolnym, żeby wycisnąć za dużo. Obydwa są dosyć wygodne.

Gama kolorów- Inglot PR ma więcej kolorów (dokładnie 15).

___________________________________________________________________
Który jest lepszy?
Na to pytanie trzeba sobie odpowiedzieć patrząc na swoje własne wymagania :)
Podkład Równoważący dostępny w Inglotach
Rimmel Lasting Finish dostępny np w Rossmanie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę), Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)





2 komentarze:

  1. jeszcze nie miałam żadnego podkładu z Inglota ale kusi mnie ta nowość HD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam do czynienia z tymi podkładami i sama nie umiem zdecydować który lepszy:P

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme