facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

16 listopada 2014

Moje ulubione firmy Sephora | Ulubione

Dzisiaj postanowiłam pokazać moje ulubione produkty firmy Sephora. Ich ceny nie są o wiele wyższe niż produktów drogeryjnych, ale są świetnej jakości, gdyż reprezentują najpopularniejszą perfumerię na świecie.



Sephora Kiss Me Balm 06 Soda Pop
Sephora Super Smoothing Lip Butter
Sephora Rouge w kolorze Call Girl

Kiss Me Balm to jedna z nowości (to ta kulka) i nie mam jej za długo, ale już ją pokochałam. Nawilża i daje kolor, bardzo prosto się go aplikuje i nie potrzebuję do tego lusterka (więc jest to wygodniejsze w biegu niż szminka). Pachnie bardzo przyjemnie, ja mam zapach Soda Pop czyli w sumie Coca Cola :)

Masełko wygładzające również działa bezbłędnie i ma małe, poręczne opakowanie i leży w mojej torebce.

O szmince Sephora Rouge już na blogu pisałam. Trzyma się dosyć długo, a to chyba najważniejsze. Poza tym, jest naprawdę duży wybór kolorów, więc każdy coś znajdzie.




Sephora Hydrating Powder Blush w kolorze 04 Coral Crush

Jeden z moich ulubionych różów w kolorze pomarańczowym. Idealny dla sytuacji, kiedy jestem w biegu i chcę lekko 'podkolorować' policzki, ale nie chcę, aby były widoczne z odległości kilometra.




Kostki do kąpieli, serduszka do kąpieli, pastylki pod prysznic
Chyba każda z nas kojarzy te sephorowe rzeczy do kąpieli. Zapachów jest całkiem sporo, każdy znajdzie swoje ulubione.

Sephora Eau De Toilette zapach Blueberry

Nie jest to zapach, którego używam codziennie, ale czasem cieszę się, że mam go w torbie podczas dnia.

Wszystko to jest dostępne w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)








1 komentarz:

  1. Słyszałam dużo dobrego o tych kuleczkach z sephory właśnie, ale cena jest średnia wg mnie, jak możemy kupić np babylips czy zabarwioną pomadkę z nivea za mniej niż 10zł :) ale i tak mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme