facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

17 listopada 2014

Moja zaktualizowana rutyna antytrądzikowa | Pielęgnacja

Postanowiłam napisać zaktualizowaną notkę o kosmetykach, które pomagają mi w walce z trądzikiem. Kilka kosmetyków jest już ze mną od miesięcy, inne wymieniłam.
To nie jest cała moja pielęgnacja, tylko i wyłącznie kosmetyki mające ograniczać ilość wydzielanego sebum i pomagać walczyć z trądzikiem.
Ostatnio zauważyłam też, że moja cera się znacznie polepszyła, więc pomyślałam "pewnie robię coś dobrze" i w sumie dlatego powstała ta notka :)

Barwa Siarkowa; krem siarkowy antybakteryjny matujący
To już mój klasyk, pisałam o nim. Używam go od około dwóch lat. Krem jest niezwykle skuteczny, po kilku dniach widać efekty czyli mniejszą ilość trądziku. Może nieco wysuszać, więc trzeba pamiętać, żeby używać go raz dziennie i należy mieć w kosmetyczce krem nawilżający, który pomoże skórze się "pozbierać".
Używam: wieczorem

Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser
Niedawno kupiłam ten żel oczyszczający, więc szczegółowo go jeszcze zapewne zrecenzuję, ale mogę powiedzieć, że dobrze oczyszcza i jest na pewno lepszy niż wiele innych podobnych produktów. Nie robi cudów, ale nie jest od tego. On ma wymyć buzię, co oczywiście robi.
Używam: rano & wieczorem


Barwa Siarkowa; specjalistyczne mydło siarkowe
Mam je dopiero od kilku dni, więc w sumie tylko daję znać, że używam i próbuję. Mogę powiedzieć na pewno, że nie przetłuszcza twarzy, więc nadaje się też dla skóry bardzo tłustej i, niestety, pachnie okropnie (ale mnie to nie zraża). 
Używam: rano & wieczorem

Mixa; lekki krem nawilżający 24h
Uwielbiam takie kremy jak ten. Jest niesamowicie lekki, ale chroni moją cerę przed wysuszeniem i wspomaga ją, gdyż stosuję te wszystkie siarkowe, wysuszające produkty. Nie polecam go jedynie osobom z suchą cerą, wam jest potrzebne coś "mocniejszego". 
Używam: rano 

Yves Rocher; Sebo Vegetal Purity Mask i Purifying Scrub
Tego duetu również używam już od dłuższego czasu, oczyszczający peeling do twarzy (jak widzicie, już na wykończeniu) doskonale usuwa nadmiar sebum i oczyszcza cerę, maska, którą nakładam na 5 minut po peelingu, wspomaga jej działanie i oczyszcza jeszcze bardziej. Polecam  szczególnie osobom z cerą tłustą lub mieszaną. 
Używam: 2 razy w tygodniu

Produkty Yves Rocher dostępne w sklepach marki (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Krem Mixa dostępny w aptekach np Apteka Magiczna (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) i w Super Pharm (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Produkty Siarkowa Moc dostępne są w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)





3 komentarze:

  1. W moim przypadku krem siarkowy się nie sprawdzał, nie robił kompletnie nic. Za to mydło swego czasu lubiłam, ale uznałam, że za bardzo wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moje "niedoskonałości" dobrze podziałał krem-żel z tej zielonej serii z YR. Przyjemnie się go używało. Ten w tubce już nie daje takich efektów, a maseczką jakoś się nigdy nie zainteresowałam. Może nadrobię, bo seria jest przyjemna. Do oczyszczania teraz moim nr 1 jest pasta z Ziai. Myślałam, że to kolejny bum na jakis kosmetyk, ale ona na prawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme