facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

11 listopada 2014

Mój nowy, szybki sposób na pory | Pory




Ostatnio moje pory, szczególnie na nosie, stały się o wiele bardziej widoczne. Zawsze używałam na nie produktów firmy Avon, ale uznałam, że nie chce mi się ich zamawiać, więc postanowiłam znaleźć coś w sklepie, do którego pójście nie jest dla mnie problemem. 

Natknęłam się już w moim życiu na wiele podobnych plastrów, ale te zadziałały najlepiej. W opakowaniu znajdziemy 6 sztuk, najlepiej jest używać ich regularnie, dwa na tydzień. Szybka matematyka- opakowanie wystarczy na 3 tygodnie, a nie jest jakoś bardzo kosztowne, więc, moim zdaniem, opłaca się. Efekty widać od razu po użyciu. Producent mówi, żeby trzymać plaster na nosie 10-15 minut, ja zwykle mam go trochę dłużej. 

Z efektów jestem na tyle zadowolona, że na razie plastrów nie zmieniam, bo nie potrzebuję :) 


Takie plastry znajdziecie w Douglasie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)





3 komentarze:

  1. na mnie do tej pory żadne plastry nie podziałały więc muszę spróbować tych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam problem z rozszerzonymi porami :/ może wypróbuję te plastry?

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme