facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

4 listopada 2014

Krem do rąk Ziaja Kozie Mleko | Pielęgnacja


Bardzo lubię testować kremy do rąk, szczególnie wtedy, kiedy robi się chłodniej. Moje ręce szybko marzną, potrzebują nawilżenia. Poza tym, moje paznokcie potrzebują dobrego produktu, gdyż mają tendencję do rozdwajania się. Moje skórki też są dosyć problematyczne, bo jeśli krem nie jest dobry, po prostu się zadzierają.


To, co obiecuje nam producent możecie sobie przeczytać powyżej. A co ja powiem o tym kremie?

Powiem po prostu, że jest przeciętny. Wygładza skórę dłoni, ale nie odżywia jakoś powyżej przeciętnej. Kondycja moich paznokci się gwałtownie pogorszyła, rozdwajały się , a producent mi obiecuje, że produkt 'wzmacnia paznokci zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania', co u mnie się w ogóle nie sprawdziło. Nie powiedziałabym też, że 'intensywnie nawilża', bo są o wiele lepsze produkty. Właściwie podczas tych tygodni, w których testowałam tylko ten krem, bez używania innych, aby sprawdzić jego działanie, kondycja moich dłoni się pogorszyła. I to dosyć widocznie, a najbardziej bolał mnie widok zadartych skórek, których nie znoszę, a dobry krem pozwala mi o nich zapomnieć (oczywiście manicure jest ważny, ale to, co było po tym kremie to po prostu tragedia, ja znam moje dłonie).

Jeśli ktoś nie ma aż tak problematycznych paznokci, krem może dać radę. Ładnie pachnie, konsystencja jest przyjemna i lekka. Ale jeśli ktoś chce bardzo intensywnego kremu, który zmieni kondycję dłoni, to niestety nie ten produkt.


To są oczywiście moje opinie, na każdego dany produkt może działać inaczej.


Dostaniecie go w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
 




4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś krem kokosowy z Ziaji w takiej samej tubce i też nie byłam z niego zadowolona - miałam wrażenie że wręcz wysuszal moje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo krem kokosowy z Ziaji wyszusza, u mnie też tak się sprawował :)). A jesli ten działa na podobnej zasadzie to na pewno go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie będę jedną z nielicznych osób, która jeszcze nie miała okazji stosować tego kosmetyku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję ten krem już od dłuższego czasu, ma piękny zapach, fajnie się wchłania - raczej szybko pozostawiając miły film na powierzchni skóry. Na mocne przesuszenia/uszkodzenia skóry rąk nie zda egzaminu.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme