facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

23 listopada 2014

Kolor mojej jesieni: Midnight Kiss Sephora | Cienie


Coraz bardziej zbliża się grudzień (co mnie osobiście bardzo cieszy, gdyż uwielbiam święta i wszystko, co z nimi związane) więc teraz będę pisała posty podsumowujące jesień pod względem kosmetycznym- czego lubiłam używać, co mi pomogło, co mi się z jesienią kojarzy.

Jedną z takich rzeczy jest właśnie fioletowy cień do powiek Sephora nr 29 Midnight Kiss.
Kupiłam go latem, ale wtedy jakoś mi nie pasował i zostawiłam go na jesień. Sprawdził się bardzo dobrze, bo nie osypywał się i kolor był trwały. To mój jedyny cień tej marki, ale mam nadzieję, że wszystkie są tak dobrej jakości. Najważniejszą sprawą był dla mnie jednak kolor- przebojowy, połyskujący fioletowy. Najczęściej używany w weekend i oczywiście nie na całą powiekę, ale do załamania, pomieszany chociażby ze złotym.
Lubię cienie w niestandardowych barwach, trochę innych niż brązy czy beże. Lubię się nimi bawić, łączyć z tymi bardziej standardowymi. A fioletowy chyba każdemu kojarzy się z jesienią, więc tak to wyszło.

Produkt dostępny tylko w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme