facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

10 listopada 2014

Kojący krem do rąk Garnier | Ręce


Jeśli ktoś czyta wszystkie moje posty to może zauważyć, że uwielbiam kremy do rąk i zwykle się do żadnego nie przywiązuję na tyle, żeby przy nim zostać na kilka miesięcy- kończę opakowanie (albo nawet i nie) i do widzenia.

Byłam ciekawa tego, jak zadziała to 'Garnier nawilżenie 7 Dni z miodem', więc będę oceniała go głównie w kontekście co on porobił w tydzień. Wiadomo, nie należy zawsze ufać producentom i ich obietnicom na opakowaniach, ale moim zdaniem kiedy coś kupujesz masz prawo do tego, aby działało chociaż blisko do tego, co wyczytałaś.

Obietnice możecie poczytać na górze, a jak to było u mnie?
Szczęśliwie przyznam, że faktycznie skórę zregenerował. Może nie było to jakieś nadzwyczajne, ale mój poprzedni krem to była klęska (tutaj jego recenzja) i dał radę doprowadzić moje ręce do ładu. Nawilża naprawdę nieźle, nie mogę się za bardzo przyczepić. Mogę ponarzekać tylko na jedną kwestię- jest obietnica tego, że efekt utrzymuje się po umyciu rąk, a tak nie było.

Krótko mówiąc, produkt niezły i już w tydzień podziałał, nawilżył i faktycznie ukoił skórę, więc polecam do torebki :)

Można go znaleźć w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

5 komentarzy:

  1. Używałam go jest super dłonie są po nim mega gładkie :)
    http://lalitax3.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go kupić, bo mój krem do rąk już się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za zapachem miodu w kosmetykach, także z tego powodu go sobie odpuszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei nie nawidzę tłustego uczucia na dłoniach dlatego kremy do rąk po prostu doprowadzają mnie do szału i nie potrafię wytrzymać z nimi dłużej niż 15 sekund. Zazdroszczę wszystkim którzy nie mają tego problemu ! :)

    __
    Hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić ten krem. Bardzo lubię zapach miodu ♥
    Świetny post :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme