facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

24 listopada 2014

Klasyki: Róż Bourjois | Klasyki



Ostatnio stałam się posiadaczką różu Bourjois, jednego z najbardziej rozpoznawalnych kosmetyków marki i, w jakimś sensie, klasyku.

Róż Bourjois w kolorze 15 Rose Eclat 
 Przyznam szczerze, że to jeden z najlepszych drogeryjnych różów z jakimi miałam do czynienia. Ma śliczny kolor (i bardzo szeroką gamę kolorystyczną, polecam sprawdzić), łatwo się go nakłada i aplikacja nie jest kłopotliwa- trudno jest nałożyć za dużo. Poza tym, pachnie jak takie stare (nie w sensie leżące w szufladzie 5 lat, ale starodawne) kosmetyki, co mi osobiście bardzo się podoba. Ten mały pędzelek dołączony do opakowania raczej do niczego się nie nadaje, ale róż uwielbiam i zapewne sięgnę po więcej tej marki.

Dostępny w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) Natura (kliknij, aby zobaczyc gazetkę)


6 komentarzy:

  1. Wciąż zabieram się do kupna tego klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam róż sleeka i bardzo go lubię aczkolwiek tego nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten róż healthy mix.Nie polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z najpiękniejszych kolorów różu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić, ale w moim przypadku ciężo jest dobrać róż, więc sobie darowałam :))

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już mam wybrany kolor,ale ciągle go jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme