facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

20 listopada 2014

Kilka nowych rzeczy- pielęgnacja twarzy | Pielęgnacja


 Postanowiłam, że dzisiaj opiszę trzy nowe rzeczy, które pojawiły się w mojej łazience. Nie są tej samej marki, nie są podobne do siebie, ale testuję je mniej więcej od tego samego czasu, więc chcę dać znać, co sądzę i czy warto.


Garnier Żel Oczyszczająco-Rewitalizujący
Na opakowaniu jest napisane, że produkt jest przeznaczony dla skóry tłustej z niedoskonałościami. Nie mam pojęcia dlaczego, nic nie robi ze stanem cery. Jest to typowy, przyjemny żel, który tylko myje, ładnie pachnie i nic więcej. Lubię go używać rano, kiedy jestem zaspana, ale nie sądzę że skuszę się ponownie, gdyż nie oczyszcza niesamowicie, powiedziałabym, że przeciętnie. Jak już powiedziałam, po prostu ładnie pachnie i wiesz, że czymś twarz przemyłaś.



Mixa Lekki Krem Nawilżający
Naprawdę lekki i naprawdę nawilża. Jest świetny dla cery tłustej/mieszanej. Szybko się wchłania, więc rano nie ma problemów. Poza tym, nie drażni i jest odpowiedni dla cery wrażliwej. Zostanie ze mną na dłużej, bo nie jest drogi, a jest to mój ulubiony typ kremu nawilżającego.

Chusteczki do demakijażu Milk&Tonic Inglot
Najzwyklejsze chusteczki do demakijażu, ale chciałam je wyróżnić, gdyż były niezwykle delikatne, ale nie trzeba było trzeć, aby zmyć makijaż oczu. Polecam te, są dostępne jeszcze w opakowaniach po 10 sztuk i widocznych na zdjęciu, czyli 25.


Chusteczki do demakijażu Inglot dostępne w salonach Inglot
Żel Garnier dostępny w drogeriach np w Naturze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Krem Mixa dostępny w Super Pharm (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś próbki tego kremu Mixa i w sumie z chęcią przygarnęłabym pełnowymiarowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten krem z Mixy i mam pytanko:
    Czy nie wiesz gdzie jeszcze mogę go dorwać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem z Mixy kiedyś miałam:)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme