facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

19 listopada 2014

Dove odżywka do włosów w sprayu | Włosy



Dzisiaj postanowiłam opisać odżywkę, której ostatnio używam bardzo dużo, zarówno na mokre włosy jak i na suche. Rano i wieczorem. W sumie popadłam w małą obsesję na jej punkcie, ale dość dobrze na tej obsesji wyszłam.

Dove Hair Therapy Odżywka w sprayu bez spłukiwania

To, co obiecuje producent możecie przeczytać sobie wyżej. Ja od siebie chcę powiedzieć, że moje włosy, które trzy tygodnie temu farbowałam i często prostuję, świetnie zareagowały na produkt. Wydaje mi się, że wyglądają zdrowiej niż kiedykolwiek, poza tym lepiej się układają i nie mam rozdwojonych końcówek. Szczerze mówiąc, nie używam teraz żadnej odżywki oprócz tej. 
Kupiłam ją w sumie przez przypadek, z ciekawości. Cieszę się, że na nią trafiłam. Bardzo lubię produkty Dove do włosów, ten nie jest wyjątkiem- wręcz przeciwnie.

Odżywka dostępna w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

4 komentarze:

  1. Kiedyś Dove mi służyło, teraz mniej, ale ta odżywka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, ostatnio zauważyłam, że Dove wypuściło nowe szampony i odżywki i olejki do włosów. Cała ta linia wygląda bardzo obiecująco. Tego jeszcze nie miałam ale skusze się:)

    www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków do włosów Dove, bo mi je obciążają :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedziec! Bardzo ostatnio polubilam sie z produktami Dove do wlosow, a nie mam dobrej odzywki w spayu :) Z tej seri mam maske ekspresowa i rowniez jest swietna!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme