facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

1 listopada 2014

Co jest w mojej torebce? Jesień | Inne

Uwielbiam posty typu 'Co jest w mojej torebce?' u innych blogerek, więc postanowiłam stworzyć coś takiego sama. Jeśli Wam się spodoba, dajcie mi znać w komentarzach :)

Torebka Furla Candy Satchel (już nie mogłam jej znaleźć w sieci, teraz jest tylko nowsza edycja)
A co jest w mojej torebce?

Portfel Michael Kors
Apple iPod 7G
telefon Apple iPhone 5 w etui Elle ze skóry ekologicznej
długopis
chusteczki
słuchawki Skullcandy (ich jakoś szczególnie nie polecam, ale wystarczają do słuchania muzyki podczas chodzenia po mieście)

I część bardziej interesująca osoby tutaj, czyli kosmetyczna :)
grzebień i gumki do włosów
Jestem jedną z osób, które mają obsesję na punkcie przeczesywania włosów w każdym miejscu i o każdej porze. Moje włosy są niesforne, więc w sumie tego potrzebują. 

krem L'Occitane Roses et Reines
Ta mała i poręczna tubka jest idealna do wrzucenia do torebki, krem ślicznie pachnie i dobrze nawilża.

pomadka w sztyfcie Carmex waniliowa
Jedna z moich ulubionych pomadek. Praktycznie w każdej torbie czy torebce mam jakąś, ta jest po prostu przykładem.

bibułki matujące Inglot
Zapewne wiecie, na czym to polega- delikatnymi bibułkami wyciera się buzię podczas dnia, one zdejmują sebum z naszej skóry nie naruszając makijażu. Przydatny gadżet.

puder M.A.C. Blot Powder Pressed
Niezniszczalna puderniczka z pudrem świetnej jakości. Produkt jest bardzo wydajny i ma puszek, który ułatwia poprawianie nim makijażu w trakcie dnia.

szminka Clinique Long Last Lipstick w kolorze 91 Perfect Beige
szminka Dior Addict w kolorze 797 Stiletto
Szminka Clinique jest lepsza na dzień, a Addict (którego pokazywałam już na blogu, ale to moja ulubiona jesienna szminka)- na wieczór bądź wtedy, kiedy mam niezbyt mocno pomalowane oczy.




To w sumie wszystko, co mam w mojej mniejszej torebce, która najczęściej towarzyszy mi w weekendy bądź na zakupach.

Produkty Apple, słuchawki Skullcandy i etui Elle można dostać w Media Markcie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Krem L'Occitane jest dostępny wyłącznie w sklepach marki.
Puder M.A.C. znajdziecie w sklepach M.A.C. i w Douglasie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
bibułki matujące Inglot są dostępne w sklepach marki
Pomadkę Carex znajdziecie np w Rossmanie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) czy Naturze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Szminki Dior i Clinique dostępne są w Sephorze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)



4 komentarze:

  1. Twoje zdjęcia na blogu są zawsze takie śliczne, aż milej się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora kolekcja :) Ja w torebce noszę tylko portfel, reklamówkę i .... grzebień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ja ostatnio znalazłam w torebce liście:)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme