facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 października 2014

Żelowe plastry na wągry | DIY


Dzisiejsze DIY jest trochę bardziej innowacyjne, ale bardzo proste. To nie jest produkt, który ma być dla skóry tylko przyjemny, ale ma działać. Ostrzegam- pachnie naprawdę okropnie, ja musiałam wypsikać się wodą toaletową, aby przeleżeć z tym pół godziny. Ale za to działa świetnie.


Potrzebne składniki:
-żelatyna (ja wykorzystuję jedno opakowanie)
-mleko, mniej więcej tyle, ile żelatyny


Składniki wystarczy wymieszać szybkimi ruchami i potem wstawić do mikrofalówki na około 15-20 sekund. 

Powstanie coś takiego. Teraz trzeba szybko nałożyć to na nos czy inne części twarzy, na których pojawiają się wągry i wytrzymać 30 minut.

Jeśli ktoś ma wątpliwości do tego, czy to zaschnie, to gwarantuję Wam, że tak się stanie. Ponadto, zdejmowanie tego z twarzy było mniej bolesne i prostsze niż ściąganie gotowych, kupionych plastrów na wągry.

U mnie było widać zmianę już po pierwszym użyciu- może dlatego, że nie mam za dużo tych wągrów. Ale ten domowy, niedrogi i prosty sposób na pewno będę powtarzać.

Jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony- produkty nie podrażniły mojej skóry osobno, razem też nie. Zanim coś polecę, testuję to na sobie. :)

Jeśli chcecie, aby pachniało troszkę lepiej, użyjcie jeszcze soku z cytryny albo mleka sojowego.


Skusicie się kiedyś? :)

5 komentarzy:

  1. Jedno opakowanie żelatyny to nie za dużo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł i pewno skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam te plastry nie raz, ale przyznam szczerze że kompletnie o nich zapomniałam :) Robiłam tylko w innych proporcjach - znacznie mniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę! Muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme