facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

28 października 2014

Woda miceralna Garnier- moje wrażenia | Pielęgnacja

Woda miceralna Garniera jest polecana przez wiele osób i u wielu niesamowicie dobrze się sprawdza. Czy tak było też u mnie? Chciałabym zaznaczyć, że mam bardzo wrażliwe oczy, moja cera również źle reaguje na niektóre produkty. Na opakowaniu widnieje jednak napis sensitive skin (dla skóry wrażliwej) więc powinno być dobrze.

Przedstawiając produkt warto zaznaczyć, że ma aż 400ml, a nie jest drogi, więc opłaca się patrząc na ilość.


Jak oczyszczał? Moim zdaniem, po prostu nieźle. Nie był zły, dawał radę, ale są po prostu lepsze produkty. Tak samo z usuwaniem makijażu, przy lekkim zużywałam około dwóch wacików nasączonych tą oto wodą.
To, co mi przeszkadzało bardziej to fakt, że po prostu drażnił moją cerę. Jak widać na zdjęciu, produkt zużyłam już do końca (jeśli ktoś jest ciekawy, zajęło mi to z 4 miesiące, to na plus). Po wymienieniu go na inny płyn miceralny, moje oczy już nie szczypią i nie łzawią przy demakijażu, a cera jest po prostu mniej czerwona.

Podsumowując, ja tym produktem zachwycona nie jestem, ale na pewno bardzo dobrze sprawdzi się dla osób nie mających bardzo wrażliwych oczu, jak ja.

Dostaniecie go na przykład w:

Miałyście? Jak wrażenia?

7 komentarzy:

  1. Ja wolę olejki myjące do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe robiłam parę dni temu recenzję tego micelka - uwielbiam go! I w sumie ja zużywam jeden wacik nasączony tym płynem do zmycia makijażu oczu :) Ale tak to już jest, że jednym pasuje a drugim niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Go nie uzywam :P Mi wystarcza tonik albooo chusteczki takie dla dzieci nasączane :P

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas używałam go używałam ale jak się skonczył kupilam z loreal plyn micelarny i wydaje mi się że jest o wiele lepszy. jednak teraz na jakiś czas przeszłam na ocm :)
    Świetny blog oczywiście obserwuje :) i Zapraszam do mnie http://lalitax3.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznym blog, i dobry tekst, bardzo potrzebna informacja, zapraszam do sibeie :)
    http://psychologiawzyciucodziennym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wszystkie produkty do buzi Garniera potwornie uczulają, zawsze mam po nich czerwone placki na twarzy albo wypryski, masakra. Ta firma typowo mi nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj mam podoby problem z łzawiącymi oczami i teraz bd testować płyn z Kolastyny.

    http://imcommongirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme