facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

7 października 2014

Wazelina kosmetyczna + moje 5 zastosowań | Pielęgnacja



Wydaje mi się, że za mało osób używa wazeliny kosmetycznej do pielęgnacji. Ten bardzo tani kosmetyk ma naprawdę wiele zastosowań i robi różnicę! Warto jest go mieć w kosmetyczce.

Po pierwsze, odżywia i wzmacnia brwi i rzęsy. Ja, praktycznie codziennie, nakładam go na noc właśnie w te miejsca. Włoski szybciej rosną i są mocniejsze.

Po drugie, końcówki włosów. Jeśli nie chcesz kupować odżywki, ale chcesz czegoś, co pomoże na rozdwajanie i zniszczenia, wazelina będzie idealna. Wystarczy kilka razy w tygodniu, po umyciu włosów.

Po trzecie, usta. Lubię nakładać wazelinę na noc również na usta. Odżywia, sprawia, że są mniej popękane. Polecam szczególnie na chłodniejsze pory roku, które nieuchronnie się zbliżają. 

Po czwarte, baza pod perfumy. O tym zastosowaniu przeczytałam dosyć niedawno w internecie, ale działa. Wystarczy posmarować wazeliną nadgarstki, niektóre fragmenty szyi i zgięcie przy łokciu, a potem popsikać. Zapach utrzymuje się znacznie dłużej. 

Po piąte, pielęgnacja wrażliwych okolic, takich jak kolana i pięty. Z popękanymi piętami radzą sobie lepiej niż niejeden peeling.


Można ją dostać w aptekach/drogeriach np.

Zachęcam do przeglądania katalogów do końca, zdarzają się fajne promocje i informacje, a lepsze to, niż wynoszenie makulatury ze sklepów :)


Używacie wazeliny kosmetycznej?

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o przedłużeniu zapachu perfum- ale na pewno poeksperymentuję z tą wiadomością. Używam wazeliny na usta, w okresie później jesieni i zimy strasznie mi pękają :\
    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę z tym przedłużeniem zapachu to super sprawa! Muszę wypróbować: )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez o tym nie słyszałam :D takich ciekawostek się dowiaduję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar wypróbować kiedyś wazelinę w celu wzmocnienia rzęs i brwi :) Ale na razie zabrałam się za olejek rycynowy... :D

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme