facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

17 października 2014

Trzy kremy BB- porównanie | Projekt Podkład Piątek


Kremy te są zastępcami podkładów (o nich samych rozpisałam się dokładniej tutaj), więc postanowiłam, że w dzisiejszej części mojego cyklu porównam 3 drogeryjne BB. Powiem też, jakie opinie o nich wyczytałam w internecie, aby osoby, które chcą coś kupić, miały nieco ułatwioną decyzję.

Maybelline Dream Pure 8-in-1 BB Cream dla cery tłustej w odcieniu Light
Under Twenty Multifunkcyjny Krem BB w kolorze 01 Jasny Beżowy
Garnier BB Cream w kolorze Light

Najpierw spójrzmy na podstawowe kwestie, czyli kolory. Mam jasną cerę, więc wzięłam najjaśniejszy odcień każdego produktu. 

Na pierwszy rzut oka można zobaczyć, że produkt Garniera jest dość ciemny i już teraz dla mnie jest skreślony (chyba, że jest lato i akurat jestem opalona). Przetestowałam go w każdym bądź razie, chodząc po domu, żeby zobaczyć jego inne właściwości. 
Może którejś z Was będzie pasować, ale to nie mój kolor, a jaśniejszego nie ma.
Under Twenty i Maybelline dopasowały się do mnie, ale przyznam, że 20 wpada nieco w żółty, a 8-in-1 w róż.
Moja cera wpada bardziej w róż, ale Under Twenty, po przypudrowaniu, wyglądał dobrze.

Dostępne kolory:
Maybelline: Light, Medium i Medium Deep (3)
Under Twenty: 01 Jasny Beżowy, 02 Natural (2)
Garnier: Light i Medium (2)

Konsystencja
Maybelline to krem bardzo lekki, a dwa następne są już cięższe. Powiedziałabym nawet, że Garnier jest za ciężki, a Under Twenty da się wytrzymać.  Ja nie lubię czuć tego, że mam na twarzy bardzo dużo, więc 8-in-1 wygrywa tutaj zdecydowanie.


Krycie
Przyznaję, że wszystkie dosyć dobrze kryją, ale Under Twenty wygrywa. Moja cera, na szczęście, nie ma aż tylu blizn i niedoskonałości, więc każdy z kremów, ewentualnie wspomagany korektorem, wystarczał. 


Trwałość
Czyli, dla mnie, sprawa najważniejsza!
U mnie najgorzej sprawdził się Garnier. Szybko się rolował, chyba nudziło mu się leżenie na mojej skórze, więc ścierał się w przeróżnych miejscach. To go definitywnie przekreśliło, jeśli chodzi o mnie.
Z Under Twenty miałam różne przygody, ale w ostateczności nie jestem ani zachwycona, ani nie narzekam. Zwykle ładnie wyglądał tyle czasu, ile chciałam, ale wtedy, kiedy moja skóra była w słabej kondycji i wydzielała więcej sebum, czyli w upały, nie dawał rady.
Maybelline u mnie spisywał się najlepiej zarówno w lato, jak i w jesień. Wytrzymywał najdłużej nawet wtedy, gdy zwiedzałam czy biegałam po sklepach.


Filtr UV
Maybelline ma SPF 15, na Under Twenty jest napisane, że ma filtry UV, ale jakie? Garnier za to nie ma żadnych.

Ile? 
Maybelline 8-in-1 BB Cream 30 ml
Under Twenty Multifunkcyjny Antybakteryjny Krem BB 75 ml
Garnier BB Cream 50 ml

Opinie innych internautek
Maybelline 8-in-1 ma przede wszystkim opinie pozytywne. Lekki, kryje, wytrzymuje. Oczywiście zdarzały się jakieś negatywne, ale nie ma kosmetyku idealnego.
Multifunkcyjny krem BB Under Twenty miał opinie skrajne. Jedne panie go uwielbiają, ale inne nienawidzą.
Garnier BB Cream miał więcej opinii negatywnych niż pozytywnych. Zwykle czytałam, że krem po prostu nie jest trwały.


 Podsumowanie
Moim ulubionym z tych trzech jest Maybelline 8-in-1 BB Cream i prawdopodobnie zakupię go jeszcze raz.
Kremem dobrym jest Multifunkcyjny Antybakteryjny Krem BB Under Twenty i z pewnością skończę to opakowanie, ale nie jestem pewna tego, czy kupię następny.
Jeśli chodzi o Garnier BB Cream, albo go komuś oddam, albo będzie leżał w mojej szufladzie do końca świata.

Pamiętajmy o tym, że wszystkie mamy inne cery i komuś może świetnie leżeć Garnier, a nie leżeć Maybelline! Przedstawione tutaj opinie są moimi osobistymi.


Produkty dostępne są w drogeriach takich jak:
Zachęcam do przeglądania gazetek ze względu na okazje&promocje :)

Powiedzcie mi coś o Waszych ulubionych BB. Może to któryś z tych? A który odradzacie?



4 komentarze:

  1. Ja uzywam tego z under 20 i jak dla mnie sprawdza sie bardzo fajnie alr tak jak juz mowilas sa rozne typy skory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam Under20 i jestem z niego zadowolona, fajny lekki bb - podkład, może cudów nie robi na mojej problematycznej cerze, ale przynajmniej jej nie zapycha. dwóch pozostałych nie miałam okazji wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam Manhattan BB cream clearface 9w1 w kolorze 1, czyli light. Mam jasną karnację i jest idealny (na pewno duuużo jaśniejszy od Garniera). Ma dziwną konsystencję, szybko zastyga, to zdecydowanie jego minus, ale dobrze dopasowuje się do skóry i na mojej buzi po przypudrowaniu pudrem z Manhattana trzyma się cały dzień. To mój pierwszy krem BB więc nie jestem w stanie go porównać do żadnego innego ale myślę że jest okej :). W Rossmannie kosztuje ok. 21 złotych, zachęcam do wypróbowania :) /M

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam kremu CC Sephora w odcieniu 20 - polecam! Niestety jest droższy - 69 zł. Jednak według mnie cena jest w stu procentach adekwatna do jakości!!

    hopelessdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme