facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 października 2014

Różne pędzle do pudru brązującego | Pędzle

Wczoraj była notka o moim nowym ulubionym pudrze brązującym (klik!), przedwczoraj- o konturowaniu twarzy (klik!). Na chwilę zostanę w temacie i pokażę niektóre z moich pędzli do pudru brązującego.


EcoTools, pędzel do pudru brązującego

Pędzel, którym da się wszystko podkreślić i jest najprostszy w obsłudze, polecam szczególnie dla początkujących i na poranki, bo wtedy używam go bardzo często.


Sephora Contour bronzer numer 46

To jest mój ulubiony pędzel do pudru brązującego. Da się nim naprawdę dokładnie i mocno konturować, ale też rozcierać- te właściwości daje nam kształt pędzla. Jest to produkt porządniejszy i bardzo dobrze wykonany, więc go definitywnie polecam.


dodatek do różu Rockateur Benefit

Ten mniejszy pędzelek był dołączony do różu, ale gdzieś podpatrzyłam, że rzeczy tego typu świetnie sprawdzają się w podkreślaniu kości policzkowych. To prawda! Ale tego pędzelka używam tylko do tej jednej rzeczy.


Pędzle dostępne:
Sephora i Benefit- Sephora (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Zachęcam do przeglądania i szukania promocji :)


Jakiej firmy jest Twój ulubiony pędzel?

2 komentarze:

  1. Ja mam pędzle Maestro - są świetne :)

    Dziękuję za obserwację - również obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tych pędzli, ale czekam na swoje ze szkoły kosmetycznej :)
    No właśnie z pogrubieniem nie za ciekawie, ale wydłuża wporządku :))

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme