facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

9 października 2014

Przegląd prasowy | Inne




Postanowiłam, że przeglądnę gazetki z ofertami dwóch popularnych drogerii. Opiszę Wam, co przykuło uwagę i które moje ulubione produkty są teraz przecenione. Po co wydawać więcej, skoro można wydać mniej i kupić to samo?


Rossmann
gazetka ważna: 22 dni od dzisiaj, 09.10.2014
link do gazetki: x 
Polecam przejrzenie gazetki od początku do samego końca, bo może znajdziecie więcej swoich ulubionych, niż ja. :)

Moje ulubione to:

Pędzle Elite do pudru i różu. Wspominałam już o nich na moim blogu, jeśli ktoś szuka tanich pędzli, to polecam te. Kilka miesięcy wytrwają, a kosztują nie tak dużo- teraz można zaoszczędzić jeszcze troszkę.

Tutaj zaznaczyłam jedną z moich ulubionych kredek do oczu (czy też właściwie eyeliner w kredce)- Rimmel Scandaleyes. Poza tym, szminka L'Oreal Color Riche Serum (ja posiadam kolor S402 Radiant Orange) jest przeceniona o prawie 20 złotych, co jest sporą oszczędnością. Szminka jest świetna, bo udaje jej się nawet nawilżać usta. Kolory ma również świetne.

Super Pharm
gazetka ważna: 6 dni od dzisiaj
link do gazetki: x 
Tutaj również polecam przejrzeć całość, bo ja nie znam wszystkich kosmetyków na świecie, a może znajdziecie coś więcej za mniej. 

Jeśli ktoś nie widzi- gdy zrobisz zakupy za minimum 35 złotych, Carmex (dowolny, może być w sztyfcie, może być w tubce- ja najbardziej lubię w tubce o zapachu 'Original' i waniliowym) dostajecie za 4,99, a nie za 9,99.

Tutaj również nie widać zbyt dobrze, ale wszystkie szampony Nivea są dostępne w enie 7,49 zł, a mydła w płynie Biały Jeleń, najlepsze dla skóry wrażliwej, za 3,99.

Szampon Nivea, który uwielbiam, to Straight & Gloss, opisany tutaj.

Produkty do pielęgnacji rąk i stóp firmy Eveline są przecenione o 25%. Ostatnio recenzowałam jeden z kremów do rąk Eveline, Extra Soft i jestem jego wielką fanką, więc nie mogłabym nie wspomnieć o tym, że teraz można go dostać na przecenie.

Recenzja Eveline Extra Soft tutaj.

'Zakółkowałam' również kremy Nivea Creme, te najbardziej podstawowe. 50 ml to teraz 3,29zł, 75 ml to 4,99, a 250 ml kosztuje 12,99. Uważam, że każda osoba powinna mieć ten krem, pomaga na wszystko, od popękanych ust do przemarzniętych dłoni (potwierdzone, w zimie, podczas wyjazdu w Alpy, nie rozstawałam się z nim).

Peelingi cukrowe i solne z Perfecty kosztują, na zniżce, 12,99 zł, a masła i musy do ciała- 9,99. Pachną niesamowicie, jestem teraz w posiadaniu Jagodowej Muffinki i jestem absolutnie uzależniona.

 Jeśli kupisz masło do ciała lub cukrowy peeling Tutti Frutti za 12,99, dosłownie za 1 grosz możesz zakupić peeling do ciała tej firmy.

Cukrowy peeling Tutti Frutti był moim ulubieńcem z wakacji 2014 i teraz chyba zakupię go ponownie- no, może w innym zapachu.

Ulubione wakacji tutaj.


  Szczerze mówiąc, tutaj zaznaczyłam rzeczy, których nie testowałam, ale na pewno kupię. Wszystkie podkłady Bourjois są przecenione aż o 40%, a ja chcę wypróbować Healthy Mix. Podkład w sztyfcie Maybelline FitMe kosztuje 25,49zł. Przy zakupie nowości Rimmel- tuszu Wonderfull za 31,99, podkład Lasting Finish jest przeceniony na 24,69.

Testowałyście któryś z tych produktów? Wiele osób je bardzo chwali, więc mam ochotę na wypróbowanie- szczególnie, że mogę je teraz kupić odrobinkę taniej.


Na ostatniej stronie jest moja ulubiona przecena- podkład Colorstay marki Revlon kosztuje 54,99 zł, a drugi kupujesz w cenie 0,01 zł, czyli 1 grosik. Dwa podkłady razem to będzie 55, więc tak naprawdę za jeden płacisz 27,50. Nigdy nie widziałam tego podkładu taniej, a jest to mój absolutny numer jeden, zawsze go mam w szufladzie i chyba zrobię zapasy.

Link do notki o nim tutaj.




Wypatrzyłyście coś innego, niż ja? Na coś się skusicie?




4 komentarze:

  1. warto kupić podkład z Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już bylam w Super-Pharm i zapolowałam na produkty L'Oreal i carmex za 5zł też sobie sprawiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że post zrobiony pod zarobki inne mi sie podobają ale z tym jestem na nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się koniecznie wybrać na zakupy!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme