facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

30 października 2014

Październik 2014 | Ulubione





Zbliża się koniec miesiąca, więc czas na ulubione października! O większości już tutaj pisałam, ale chciałam podsumować to, co najbardziej polubiłam i wyróżniam oraz dodać kilka nowych rzeczy.

Podkład Rimmel Match Perfection (zachwycałam się nim tutaj)
Puder brązujący Kobo  Matt Bronzing&Contouring Powder (opinie tutaj)
Peeling Perfecta Jagodowa Muffinka (pisałam o nim tutaj) 
Balsam do ciała Ziaja Masło Kakaowe (opisany tu)

Cienie do powiek Inglot
O cieniach z Inglota wiele słyszałam i teraz przekonałam się o tym, że naprawdę są świetne. Nie osypywały się, mają dobrą pigmentację i są trwałe. Z pewnością sięgnę po więcej!   

Lakier do paznokci Revlon Parfumerie w kolorze Orange Blossom
Po pomalowaniu nim paznokci, naprawdę pachnie- i to przez kilka dni, jeśli nałożymy dwie warstwy. Ja paznokcie i tak przemalowuję co 3 dni, tyle wytrzymał. Koloru pomarańczowego na ubraniach nie znoszę, ale na paznokciach i ustach uwielbiam.

Płyn miceralny Nivea 
Spełnił moje najważniejsze oczekiwania co do takiego produktu, czyli dobrze zmywa i nie drażni moich oczu. Z pewnością zrobię jeszcze recenzję jak już go wykończę, ale na razie z nim zostanę.

Wypełniacz do koka H&M
Produkt dostępny na rynku już od jakiegoś czasu, ale zwykle widywałam większe wypełniacze- za wielkie dla moich kręconych włosów średniej długości. Ten z H&M jest mniejszy i współpracuje z moimi włosami tak, jak powinien.


Cienie do powiek Inglot są dostępne w sklepach tej marki. 

Lakier Revlon znajdziecie w:
wybranych Rossmanach (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Płyn miceralny Nivea jest dostępny w większości drogerii np w Rossmanie czy Naturze (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Wypełniacz znajdziecie w sklepach H&M. 


A czego Wy najchętniej używałyście w tym miesiącu? 


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że robisz takie posty :) Nie miałam większości z tych kosmetyków, ale mam wypełniacz do koka ;p

    obserwuję ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten podkład :) Ciągle szukam idealnego dla mnie, więc może następnym razem sięgnę własnie po ten z Rimmela :)

    P.S. Również uwielbiam cienie z Inglota! Używam ich praktycznie każdego dnia! Są niezastąpione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier Revlon wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale wyglądają ciekawie :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rimmel a nie uczula? Kurcze bo mi się właśnie skończył i będę musiała poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Paulina nie, dla mojej skóry jest łagodny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co powiesz na obserwacje za obserwacja http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie z Inglota również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te masło kakaowe jest fajne :) zużyłam 2-3 opakowania.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme