facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

8 października 2014

Masło kakaowe | Pielęgnacja

Ostatnio postanowiłam spróbować balsamu do ciała Masło Kakaowe z Ziaji. Nie jest to nowość, produkt jest na półkach już od jakiegoś czasu, ale dopiero ostatnio wpadł mi w oko.


Ja osobiście za balsamami do ciała nie przepadam. Jestem dosyć niecierpliwa, jeśli chodzi o czekanie na to, aż kosmetyk się wchłonie. Ten jednak mnie oczarował ze względu na swój zapach. Faktycznie pachnie masłem kakaowym, co jest bardzo przyjemne. Poza tym, świetnie odżywia skórę.

Jeśli chodzi o drobne minusy- dosyć długo się wchłania, ale, w jego wypadku mam ochotę na czekanie. Poza tym, zapach nie utrzymuje się bardzo długo, a szkoda. Z kosmetykiem się jednak zaprzyjaźniłam. Jego używanie jest naprawdę przyjemne, nawet dla osoby, która fanką balsamów nie jest.

Producent obiecuje też poprawienie kolorytu skóry. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy to prawda, gdyż myślę, że trzeba używać produktu przynajmniej klika miesięcy, aby to stwierdzić.

Myślę, że w Masło Kakaowe warto się zaopatrzyć teraz, gdy owocowe zapachy niekoniecznie pasują do pory roku i atmosfery :)


Produkt kupiłam w Rossmanie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) 
Polecam przejrzenie całej gazetki, bo pojawiła się nowa z nowymi ofertami :)

Skusicie się?

7 komentarzy:

  1. Ostatnio przekonałam się do produktów Ziaji i parę z nich stało się już moimi ulubieńcami, także chętnie wypróbuję ten balsam, zwłaszcza, że uwielbiam takie nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie lubię zapachu kakaowego i wszystkie produkty u mnie od razu na wstępie są skreślone :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już od dłuższego czasu używam z tej serii masła kakaowego. Skóra jest po nim fajnie natłuszczona i po dłuższym stosowaniu widać poprawę kolorytu.
    Poza tym do Rossamnna zawsze zapraszam jako jedna z pracownic tej drogerii :)
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki od Ziaja, ale z tym balsamem miałam styczność jedynie u siostry. Faktycznie pięknie pachnie.

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, pięknie musi pachnieć :)
    Blog fajny i można się wiele dowiedzieć :D
    Podoba mi się wygląd, widać, że o niego dbasz :)
    Pozdrawiam i ma nadzieję, że się odwdzieczysz
    czarnystroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miałam produkt z tej serii, jednak był to kremik o zapach masła kakowego :3 Pachniał cudownie ♥
    http://naty-natashaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie masło kakaowe jest super, używałam z tej serii również maski do włosów, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme